Estelle011 skrev 2021-06-23 13:43:23 följande:
Inalina skrev 2021-06-23 13:08:01 följande:
Hej vännen, usch jag känner med dig. Men är det bara en känsla av att mensen kommer eller är det blod också?
Jag vet att man blir ganska avtrubbad tyvärr, förstår att du måste varit hoppfull när du ändå fick 5 till frysen, de fryser ju bara om de är bra kvalitet! Jag hoppas ändå du får ett plus och att mensen aldrig kommer såklart

. försök att ta ett steg i taget och inte ta ut en besvikelse i förskott... kram
Ingen mensvärk alls denna gången. Blev bara överraskad att blod kom en dag tidigare, brukar få det på RD10. Jag ska testa imorgon bara för att vara säker.
Försöker att tänka positivt - kommer inte ha mensvärk på midsommar som jag har planerat och kan dricka vin på min semester

självklart skulle jag helst vilja bara höra det efterlängtade hjärtljudet men det är som det är. Tack för supporten

inte ens min sambo förstår mig som ni
nej jag känner också igen det där att blodet bara kommer, sen har jag istället fått mensvärk någon dag efter de gångerna istället :( skönt att du kan tänka positivt men det är också helt ok att sörja en stund givetvis även om det inte är för alla kanske. Jag hoppas du kan slappna av lite i sommar från den här karusellen och sätta dit en fin snöflinga i augusti
nej jag tror det är svårt för killarna (och andra partners) att förstå helt vad man genomgår med både kroppen och psyket, även om de såklart är stöttande och också blir ledsna när det inte funkar.
Jag ska göra ny IVF i augusti är det tänkt men min klinik vill att jag kör långa protokollet och måste då ta en ganska komplicerad nedregleringsspruta som heter Zoladex under min semester i Sverige (bor i Schweiz). och jag har ingen aning hur jag ska få en sköterska att göra det på mig, det verkar vara en ganska hemsk spruta dessutom som man måste ta alldeles rätt så jag går o nojar mig o försöker hitta lösningar på det problemet nu med...

suck aldrig kan det vara enkelt...