Livetutandig skrev 2021-07-02 12:29:56 följande:
Inga fler blåsor hade vuxit och vi avbryter nu behandlingen. De kommer inte gå vidare med ytterligare stimulering utan det blir ÄD om det ska vara landstingsbekostat.
Tack för att du friskade upp mitt minne med kliniken i Danmark. Minns att jag kikade på det innan vi blev beviljade IVF och jag ska kika närmre på det igen. Känns inte riktigt som att jag vill ge upp tanken på mina egna ägg innan de försökt befrukta åtminstone ett ägg.
Hur går allt för dig? Bättre lycka för dig än för mig hoppas jag
<3
Jättetråkigt att höra, förstår att det måste kännas supertufft. Om ni har ekonomin så kanske det är värt att kika lite på den kliniken i danmark (verkar även finnas i andra länder enligt Inalina), om ni inte är beredda att ge upp tanken på den vägen. Verkar inte vara liiika dyrt som konventionell IVF, men jag har ingen aning om kringkostnader och "dolda" kostnader, men kanske alltid värt att boka ett digitalt nybesök och se vad de har för tankar och prognoser.
Jag vet att jag knarkat "låg AMH-trådar" på FL där människor med i princip obefintlig AMH fortfarande lyckats på egen hand/via IVF, så jag vill tro att det alltid finns en chans. Frågan är ju mer hur långt man är beredd att gå, det är en jättesvår fråga och kanske inget ni ta ställning till med en gång heller om ni har möjlighet att göra något försök privat. Det kommer gå för er förr eller senare
håller verkligen tummarna så hårt jag bara kan.
För oss går det okej, vi har fått varierade resultat på våra plock och inget plus men var på besök på RMC igår där läkaren var positiv så jag försöker hålla fast vid den känslan och invänta slutet av september där vi har prel ÄP inbokat v39 :) räknar ner veckorna just nu för att kunna se ljuset i tunneln och på något sätt kunna njuta av sommaren.