• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Amiolia
    Clemmentina skrev 2021-07-05 07:20:42 följande:

Åh tack!!! :) Nu hoppas jag det går vägen. Vi borde typ ha bf ungefär samtidigt!? Ska prata med kliniken idag...har du ringt?

Jaaa det stämmer ju :) Vad roligt! Hoppas att det går bra för oss båda hela vägen <3 Nej inte än, min testdag är nu på fredag. Så egentligen har jag tjuvtestat alldeles för tidigt... hehe men kunde ej hålla mig denna gång :)
  • Dibella
    Clemmentina skrev 2021-07-05 05:47:30 följande:

Nu har jag testat igen! Och strecken är starkare än i fredags och ett lätt illamående har infunnit sig! Det verkar som om jag är gravid. Fortfarande väldigt orolig men hoppas så att det är vår tur nu. :)

Grattis Hjärta det är definitivt er tur nu! Hoppas att du kommer kunna få en fin sommar och se ett hjärta på VUL och inte överskuggas av allt för mycket oro Solig
  • Inalina

Nu har jag testat igen! Och strecken är starkare än i fredags och ett lätt illamående har infunnit sig! Det verkar som om jag är gravid. Fortfarande väldigt orolig men hoppas så att det är vår tur nu. :)

hej!!! men åh så underbart!!! självklart är det din tur nu!!!Hjärta stor kram!!
  • Annna84

Sååå glad för din skull <3 Nu är det absolut eran tur!! Kramar
  • Iväntanpåivf
    endotjej92 skrev 2021-07-03 23:29:28 följande:

Hej tjejer!! Behöver eran hjälp för jag börjar bli så stressad!
    Jag fick göra totalfrys, så jag fick vänta med insättning tills efter nästkommande mens...
    Nu är jag då jag egentligen ska ha ägglossning men jag hittar inget ägg,
    Jag är nu på CD 15 och jag tror jag brukar ha ägglossning typ på CD 13-15 men jag hittar inget:(
    Jag använder clearblue stickor och idag började jag med RFSU stickor med och fick ett supersvagt streck så de e ju negativt.. 
    Kan det vara så att jag inte får någon ägglossning nu?
    Blir så ledsen för vill så gärna sätta in mitt embryo jag har i frysen :(

Hej, 

Min första cykel efter stimulering så va ÄL mycket senare än vanligt. Ge det några dagar till. <3
  • Iväntanpåivf

Åh vad roligt!!!!! Vad glad jag blir! Tror verkligen det är er tur nu. 
    <3 <3 <3
  • Clemmentina
    Amiolia skrev 2021-07-05 08:23:37 följande:

Jaaa det stämmer ju :) Vad roligt! Hoppas att det går bra för oss båda hela vägen <3 Nej inte än, min testdag är nu på fredag. Så egentligen har jag tjuvtestat alldeles för tidigt... hehe men kunde ej hålla mig denna gång :)

Åh förstår! Då får du ringa på fredag. :) Tror inte du testat för tidigt utan bara kliniken som har väldigt sen testdag. När är/var bim?
  • Clemmentina
    Dibella skrev 2021-07-05 08:28:54 följande:

Grattis  det är definitivt er tur nu! Hoppas att du kommer kunna få en fin sommar och se ett hjärta på VUL och inte överskuggas av allt för mycket oro 

Inalina skrev 2021-07-05 10:08:36 följande:

hej!!! men åh så underbart!!! självklart är det din tur nu!!! stor kram!!

Annna84 skrev 2021-07-05 10:25:14 följande:

Sååå glad för din skull <3 Nu är det absolut eran tur!! Kramar

Iväntanpåivf skrev 2021-07-05 14:51:06 följande:

Åh vad roligt!!!!! Vad glad jag blir! Tror verkligen det är er tur nu. 

<3 <3 <3

Tack fina ni! Vad gulliga ni är. Om det går vägen blir det en mars-bebis. :) Bokade ett privat vul för vi skulle få vänta en bra bit in i augusti annars (kliniken har sommarstängt). Varje dag är ju en evighet nu! Kommer hålla tummarna för er som försöker efter sommaren!
  • Amiolia
    Clemmentina skrev 2021-07-05 18:19:52 följande:

Åh förstår! Då får du ringa på fredag. :) Tror inte du testat för tidigt utan bara kliniken som har väldigt sen testdag. När är/var bim?

Idag :)
  • Clemmentina
    Amiolia skrev 2021-07-05 18:29:00 följande:

Idag :)

Åh, skönt! Det är en milstolpe att passera.
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021