• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Inalina
    Clemmentina skrev 2021-07-05 18:24:10 följande:
    Inalina skrev 2021-07-05 10:08:36 följande:

hej!!! men åh så underbart!!! självklart är det din tur nu!!! stor kram!!

Iväntanpåivf skrev 2021-07-05 14:51:06 följande:

Åh vad roligt!!!!! Vad glad jag blir! Tror verkligen det är er tur nu. 

<3 <3 <3

Tack fina ni! Vad gulliga ni är. Om det går vägen blir det en mars-bebis. :) Bokade ett privat vul för vi skulle få vänta en bra bit in i augusti annars (kliniken har sommarstängt). Varje dag är ju en evighet nu! Kommer hålla tummarna för er som försöker efter sommaren!
    hej! jag hoppas ni alla får en mysig sommar här i tråden! och att allt ser fint ut på första VUL Clemmentina! jag kommer tillbaka i augusti när det är dags för ny stimulering så häng gärna kvar (även om jag fattar att man flyttar sig till en gravid-tråd istället!Drömmer) jag tar ett litet break nu då vi åker till sverige på semester i 4 veckor i morgon!

Fortsätt kämpa alla ni som inte lyckats ännu, och försök att vara positiva eller i alla fall neutrala ni som äntligen lyckats! Det blir bebis denna gång! Stor kram!Hjärta
  • Iväntanpåivf
    Inalina skrev 2021-07-09 08:59:54 följande:
    hej! jag hoppas ni alla får en mysig sommar här i tråden! och att allt ser fint ut på första VUL Clemmentina! jag kommer tillbaka i augusti när det är dags för ny stimulering så häng gärna kvar (även om jag fattar att man flyttar sig till en gravid-tråd istället!Drömmer) jag tar ett litet break nu då vi åker till sverige på semester i 4 veckor i morgon!

Fortsätt kämpa alla ni som inte lyckats ännu, och försök att vara positiva eller i alla fall neutrala ni som äntligen lyckats! Det blir bebis denna gång! Stor kram!Hjärta
    Hoppas verkligen du får en skön sommar i Sverige med ett välbehövligt break från allt detta. 
    Håller tummarna för att stimuleringen i augusti går vägen. 
    Tack för all pepp i tråden. <3 

(jag hänger säkert kvar lite för jag vill så gärna veta att det går bra för alla)  
  • Clemmentina

hej! jag hoppas ni alla får en mysig sommar här i tråden! och att allt ser fint ut på första VUL Clemmentina! jag kommer tillbaka i augusti när det är dags för ny stimulering så häng gärna kvar (även om jag fattar att man flyttar sig till en gravid-tråd istället!) jag tar ett litet break nu då vi åker till sverige på semester i 4 veckor i morgon!

Fortsätt kämpa alla ni som inte lyckats ännu, och försök att vara positiva eller i alla fall neutrala ni som äntligen lyckats! Det blir bebis denna gång! Stor kram!

Låter underbart med semester i Sverige och bra med ett break! Jag kommer uppdatera hur det går här och fortsätter också att kika in för att förhoppningsvis se många fina plus efter sommaren! Håller tummarna för oss alla. Kram och fin sommar!
  • Dibella

Hoppas du får en härlig semester och sol i Sverige och återkommer med massa go energi sen till nya tag!

Clemmentina skrev 2021-07-09 09:35:55 följande:
    Låter underbart med semester i Sverige och bra med ett break! Jag kommer uppdatera hur det går här och fortsätter också att kika in för att förhoppningsvis se många fina plus efter sommaren! Håller tummarna för oss alla. Kram och fin sommar!

Hoppas det går bra på VULet Clemmentina {#emotions_dlg.flower}

Go sommar på alla Solig

• Clemmentina

Lyckan blev kortvarig. Missfall...blöder massor. Kom som en blixt från klarblå himmel, ingen som helst förvarning denna gång. Så ledsen och förtvivlad nu. :(

• Jez20
    Clemmentina skrev 2021-07-11 17:04:22 följande:

Lyckan blev kortvarig. Missfall...blöder massor. Kom som en blixt från klarblå himmel, ingen som helst förvarning denna gång. Så ledsen och förtvivlad nu. :(

Oh nej! Såå tråkigt att höra 3 Hjälper inte i denna stund men tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!!!
  • Amiolia

Åh :(( vännen, jag blir så ledsen över att höra det här. Förstår verkligen att du är jätteledsen. Så hemskt :( Stor kram till dig <3
  • Clemmentina
    Jez20 skrev 2021-07-11 18:55:43 följande:

Oh nej! Såå tråkigt att höra 3 Hjälper inte i denna stund men tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!!!

Amiolia skrev 2021-07-12 07:00:24 följande:

Åh :(( vännen, jag blir så ledsen över att höra det här. Förstår verkligen att du är jätteledsen. Så hemskt :( Stor kram till dig <3

Tack fina ni! Det är så ledsamt och extra jobbigt att kliniken är sommarstängd. Hade velat konstatera missfallet på något sätt. Tar ju fortsatt Progynon och Lutinus. Tog ett test idag som var fortsatt starkt. Mvc gör inget utan jag ska testa igen om en vecka. :(
  • Amiolia
    Clemmentina skrev 2021-07-12 08:51:36 följande:

Tack fina ni! Det är så ledsamt och extra jobbigt att kliniken är sommarstängd. Hade velat konstatera missfallet på något sätt. Tar ju fortsatt Progynon och Lutinus. Tog ett test idag som var fortsatt starkt. Mvc gör inget utan jag ska testa igen om en vecka. :(

Jag förstår verkligen det :( Så tufft. Det värsta som finns är ovissheten. Jag hoppas att du kan få ett svar snart!
  • Dibella

Vad ledsen jag blir när jag ser detta Hjärta kan förstå att du inte är sugen på att fortsätta ta medicinerna, men bra att få det konstaterat på något sätt innan du slutar med det för säkerhets skull. Jobbigt att kliniken är stängd nu också.
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021