Frida123123 skrev 2021-09-09 06:22:51 följande:
Härligt att vara hemma igen. Nu får du njuta och ta ivf-semester ett tag. Jag kan inte heller riktigt lita på BIM, efter missfallet kom mensen efter 5 veckor, därefter 3,5 v. Brukar annars ha väldigt regelbundet men nu kan jag inte med säkerhet veta. Sedan är det lite lurigt det där med östrogen tabletter som kan skjuta upp mensen. Tar du några tabletter nu? Jag tar en dag i taget och springer på toaletten tusen gånger om dagen känns det som :). Fick du med embryo glue! Nice! Det är första gången jag testar.
Ja det är ju lite lugnt här hemma ändå och sen tycker jag det är rätt skönt att nu är det liksom ingen som kan göra nåt 'fel' utan nu får man finna sig i situationen hur det än blir. (ingen kan tappa skålen med mina embryon, planet kommer inte vara försenat, jag kommer inte bli jättesjuk i corona trots vaccination under behandling åtminstone

)
jag tar progesteron vaginaltabletter 600mg om dagen (fördelat på 3 ggr) annars tar jag bara aspirin (för att få bra blodflöde i livmodern tror jag...) och så försöker jag komma ihåg mina folsyretabletter...

just nu tar jag inga andra tillskott, är så trött på allt jag proppat i mig nu sedan i april/maj, så får väl ta upp det igen om det inte blir nåt denna gången.
Ja jag fick embryoglue, det är ganska vanligt på min klinik och det funkade när jag fick det 2018 så jag bad om det nu med. blir spännande uppdatering idag om mina embryon som de odlar vidare i labbet, har inga höga förhoppningar direkt att de ska klara sig till blastocyster.
har du o mannen bestämt när ni ska testa?