Inalina skrev 2021-09-05 21:57:06 följande:
Men såå najs att du är ruvare nu! Nu kan du inte göra annat än att vänta ;) skitlätt eller hur? Hehe!
Resan hit gick bra, smidigt och enkelt med direktflyg som bara tog drygt en timme :)
Jag åker hem tis morgon, skulle det bli överföring på lördag är det lite länge att vara borta från min 2åring där hemma.. jag hoppas på en blastis på lö men det vet jag inte förrän jag hört något om befruktningen..
men wow vilket topp-resultat du fick med 4(!) blastisar! Det ska väl mkt till för att ingen av de skulle fästa, kommer gå super! Heja heja, hör av mig imorgon efter plock när jag vaknat till ;)
Jajjemän =) RD1 och 15 dagar till testdag!! Hehe. Hur ska detta gå?! Tycker att första dygnet känts som en vecka, haha! Men, vi är så nöjda med resultatet, hade aldrig trott att det skulle bli så bra resultat. Nu får vi bara hoppas att den lille borrar in sig och vill stanna.
Ja, men såklart. Det blir ju väldigt länge att vara borta från lillen. Skönt att det bara är en timmes flyg! Håller verkligen tummarna för att det går bra idag och imorgon med befruktningen! Ska bli spännande att höra hur det gått för dig!