IVF2021 skrev 2021-09-23 12:15:56 följande:
Jahapp. TD och BIM idag. Tydliga besked av kroppen med blankt test och mens direkt efter. Inte min tur denna gången heller. Så vi är några som får fortsätta följas åt!
Kliniken har nu stängt ett tag för att flytta, så nu blir det ofrivillig paus. Hoppas på insättning av min sista blastocyst i november, meeen vill egentligen försöka hitta mer information om varför det inte funkar först. Har lyckats få en telefontid led läkare redan på måndag. Båda insättningarna har ansetts ske med fina blastocyster. Enda ?felet? de hittat på mig är en endometrios som de inte tycker påverkar. Någon som har erfarenhet eller vet något om endometrios kan påverka negativt när man väl är inne i IVFsvängen?
så ledsen att höra att plusset inte kom denna gången heller

och ja precis vi får fortsätta följas åt, förstår det känns ensamt när så många här i tråden verkar ha lyckats denna gång och man själv sitter med blanka tester.
Precis som Estelle skrev så verkar det mesta hänga på embryot i de allra flesta fall, det är väl det som förklarar det mesta, om man inte redan har en immunsjukdom eller koaguleringssjukdom eller liknande som man fått diagnostiserad sedan innan.
Hur många återföringar har du gjort nu? Har tyvärr inga erfarenheter med endometrios men säkert någon annan i tråden som har. Stor kram