smulis85 skrev 2021-09-24 19:36:49 följande:
Tänka sig precis vad jag tänkte fråga dig också har ganska ont i äggstockarna så som jag brukar ha under själva ägglossningen. Och även svullen som en ballong haha. äl flytningar har jag dock inte men avslutat min mens idag så de kanske är blandat med den. Skönt att allt såg bra ut på vul :)
Så kan det ju mycket väl vara. Jag hade bara mens i 3 dagar så förmodligen därför jag märkte av dem så tidigt, men nu har både dom och smärtorna försvunnit.. vill hellre att det ska kännas rejält så man får bekräftelse på att det händer något än ingenting som nu, men får försöka lita på att kroppen sköter sig där inne ändå! Hur gick det med Fyremadelen? :)
Amelia84 skrev 2021-09-25 11:59:35 följande:
Vad härligt att VULet gick bra! Skönt att det inte fanns risk för överstimulering heller, utan att hon kunde justera upp dosen lite nu istället. För mig hände det mycket de sista dagarna. Så vi håller tummarna på ett fint resultat på ditt äggplock :)
Visst är det en spännande resa :) jag kände mig också så taggad inför varje moment. Man känner ju ett helt nytt hopp som man kanske inte känt på väldigt länge <3
Ja det känns otroligt skönt, och jag hoppas verkligen att det händer mycket för mig nu med så att vi kan få ut många ägg. Vill verkligen få ett gäng till frysen! Ja superspännande resa och jag känner verkligen ett helt annat hopp än vad jag gjort under tidigare hormonbehandlingar