Smilla93 skrev 2021-09-22 17:47:41 följande:
Ja det var super tufft för både mig och min sambo är vi fick beskedet om att det inte fanns något foster som utvecklades. Men som du säger så är kanske chansen att vara med om ett missfall två gånger liten, så jag ska ta med mig det! Jag och sambon har kommit överens om att vi ska försöka sluta noja och bara vara, vi kan ju ändå inte göra eller påverka något. Dock ska jag ringa kliniken imorgon och kolla om jag kan gå komma på ultraljud tidigare eftersom att det känns väldigt sent i V. 10.
Åh vad tråkigt att det inte blev något, men samtidigt skönt att du iallafall fick din mens som vanligt! Vad sjukt att de ger en sådan spruta om det finns risk att hamna i klimakteriet efteråt.. Men ge inte upp, det kommer gå någon gång! Har det gått en gång så ska de ju gå fler! Hur ser planen it för er framåt nu då? Kram
Usch ja kan inte ens föreställa mig att få det beskedet, vet att flera i tråden vart med om det. låter som att ni har ett sunt synsätt på nojandet! Hoppas du får positivt besked från kliniken, stå på dig och säg att den andra sjukvårdsinstansen som du berättade om också tyckte det var väldigt sent. I v 10 kan man ju t.o.m. göra NIPT för att få reda på vilket kön bebisen har, och kromosonavviklser etc!
ja jag håller med om att det är sjukt med sprutan, tydligen kan det bli så om man redan är nära klimakteriet, att mensen försvinner helt
Planen nu är att ha möte med kliniken om 2 v. sedan förhoppningsvis köra igång med ny stimulering med menopur med kort protokoll med oktobermensen. MEN min syster ska komma hit och hälsa på i början av nov så jag skulle vilja skjuta på stimuleringen någon vecka om det går så jag ska höra hur de ställer sig till det, vet att man kan göra det då jag gjort så här i Schweiz. Så jag är den här lite krångliga personen som alltid ska ha det på mitt sätt haha! (brukar dock få det så med....

) kram!