liljekonvaljaavdungen skrev 2021-01-24 16:42:04 följande:
Jag väntar också tvåan, har ett barn sedan innan född 2017. Är i vecka 7 och först nu jag börjat känna mig gravid (illamående och trött). Men med min son var jag så mycket mer känslig för lukter/vad jag kunde äta redan från v 5. Nu är jag typ konstant hungrig och äter det mesta istället, haha. Har vart nojig att något vart fel (haft ett MA tidigare) men börjar nu fundera på om det kanske är en tjej denna gång? Eller så är varje graviditet bara olik...
Vad lustigt att du hade samma förra! Har också en son och jag var också extremt känslig för lukter och klarade inte av matos. Tog lergigan comp hela graviditeten och kräktes in i det sista. Går i samma tankar som dig men man vet ju inte, det kanske är helt olika bara.
Är lika med att äta mycket oftare nu och även lite mer sugen på fika och choklad. Det var jag inte sist. :P
Anonym3323 skrev 2021-01-24 18:51:04 följande:
Vad lustigt att du hade samma förra! Har också en son och jag var också extremt känslig för lukter och klarade inte av matos. Tog lergigan comp hela graviditeten och kräktes in i det sista. Går i samma tankar som dig men man vet ju inte, det kanske är helt olika bara.
Är lika med att äta mycket oftare nu och även lite mer sugen på fika och choklad. Det var jag inte sist. :P
Också varit nojig för MF då jag fick ett i v 9 innan sonen precis. Eftersom man inte känt samma och lika mycket. Men jag försöker inte tänka så och bara vara här och nu..