• Anonym3323

BF September 2021

Den här tråden är för oss som väntar barn i september 2021. Berätta gärna om er själva och när ni plussade :)

Själv väntar vi vårt andra barn nu och har en son som är 9 månader. Vi har planerat för att få täta syskon om allt gått bra med första, vilket det verkligen har gjort hittills. Vi är otroligt lyckliga och glada nu över att blivit gravida igen. Fick positivt grav test på juldagen som var BIM och ser ut att bli BF runt den 5/9. <3

• Svar på tråden BF September 2021
  • Hwden

Hej, fick 3:e VUL i måndags och vi såg inga hjärtslag längre. 3

Det är ett uteblivet missfall & jag har fått genomgå medicinsk abort hemma nu som vi hoppas gått bra.. :(

Efter 3:e missfallet i följd så får jag iallafall genomgå en utredning efter det här men nu ska vi bara ta oss igenom det här först.. Det blir för mig därför att lämna tråden här, men jag önskar er all lycka och allt gott nu.

• Tokan123
    Hwden skrev 2021-01-28 12:08:47 följande:

Det är ett uteblivet missfall & jag har fått genomgå medicinsk abort hemma nu som vi hoppas gått bra.. :(

Efter 3:e missfallet i följd så får jag iallafall genomgå en utredning efter det här men nu ska vi bara ta oss igenom det här först.. Det blir för mig därför att lämna tråden här, men jag önskar er all lycka och allt gott nu.

Skickar styrkekramar!
  • Tokan123

Jag är så galet trött, bara jobbat en dag denna vecka och laddar för att orka imorgon. Mår så illa, kämpar med förstoppning, trött konstant, men svårt att sova nattetid. Jobbar som lärare och har helt enkelt inte orkat må så och va så trött på jobbet denna vecka. Samtidigt så känner jag mig kass som inte bara biter ihop...

• BettySpaghetti

Hej alla :)

Hoppar också in i tråden. Jag plussade i förra veckan och har BF 29/9. Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång då jag har ett MA i bagaget som upptäcktes på KUB. Om allt går vägen är det första barnet :)

• mittuppeilivet

Beklagar verkligen, önskar er lycka i era framtida försök och att ni får hjälp av utredningen!
  • liljekonvaljaavdungen

Beklagar så Har själv ett tidigt MA bakom mig och är så orolig att det ska upprepa sig, känns omänskligt att behöva utsättas för det tre gånger. Håller alla tummar att ni snart kan bli gravida igen och att den gången är er gång!!
  • Snobi

Gick in i vecka 7 idag och kräktes för första gången! Woho! Har haft så lite symptom att jag känt mig helt säker på att det blir ett nytt mf/ma, men nu känns det lite lite hoppfullt igen. Ska göra vul om drygt en vecka så då får vi iaf ser hur det verkar.

• Rafagåva
    BettySpaghetti skrev 2021-01-28 17:24:08 följande:

Hej alla :)

Hoppar också in i tråden. Jag plussade i förra veckan och har BF 29/9. Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång då jag har ett MA i bagaget som upptäcktes på KUB. Om allt går vägen är det första barnet :)

Stort Grattis för plusset :).

Får man fråga vad du hade för symptom innan kub under din förra graviditet? Kände du på dig att ngt inte stämde? När hade lillens hjärta slutat slå?

Förstår om du inte vill svara. Nu när man är gravid har man många tankar och känslor.
  • RobinSparkles

Så hemskt lider med dig.. lycka till...
  • RobinSparkles

Hej alla!

Jag är i lite chock här borta i inlandet av Västerbotten.

I onsdags plussade jag efter att ha tagit test för att utesluta graviditet, trodde jag var i början på menopuasen. (Är 39 år)

17 år samma partner, aldrig några preventivmedel. Vår son är född via IVF (1.5 år)

Så nu 7 v gravid... nästintill inga symton

Förstår ingenting. Jag kunde inte bli gravid, har missfall i bagaget.

Svar på tråden BF September 2021