Äggdonation 2021
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Ha ha! Jag vet inget som är mer näringsrikt är just lever och grönkål!
Jag har ett supergott recept på leverfärsbiffar, och däri ingår även nötfärs och hjärta. Köper organfärs från Gröna Gårdar som är ekologiskt och gräsbetat. Mums! Ha ha!
Nu till en märklig fråga: Min livmoder känns kall!? Lite pirrigt, men ändå kallt. Och igår kväll gjorde det lite ont också vid några tillfällen.
Mycket märklig känsla! Ska det göra så? Har någon annan upplevt samma?
Och är det ett gott eller dåligt tecken?
Ska värma en vetekudde och lägga på magen tror jag...
Hur mår ni andra nu?
Ha ha! Jag vet inget som är mer näringsrikt är just lever och grönkål!
Jag har ett supergott recept på leverfärsbiffar, och däri ingår även nötfärs och hjärta. Köper organfärs från Gröna Gårdar som är ekologiskt och gräsbetat. Mums! Ha ha!
Nu till en märklig fråga: Min livmoder känns kall!? Lite pirrigt, men ändå kallt. Och igår kväll gjorde det lite ont också vid några tillfällen.
Mycket märklig känsla! Ska det göra så? Har någon annan upplevt samma?
Och är det ett gott eller dåligt tecken?
Ska värma en vetekudde och lägga på magen tror jag...
Hur mår ni andra nu?
Nämen så är det,det ÄR bra mat Men håll dig lite lågt med lever när du blir gravid bara
Dagen innan jag plussa hade jag som du beskriver,det kändes lixom kallt eller på nått sätt brännande i livmodern...
Jag har ultraljud imorgon+NIPT. Med en blödning som kom nu igen till helgen är jag än en gång nervös och orolig inför det...
Va jobbigt att du inte blir av med dina blödningar! Stort lycka till på ultraljudet i morgon! Hoppas att allt ser tipptopp ut!
Tack för tips om fb grupp. Jag är dock en sån som inte har fb. Håller mig i från det så länge jag kan
Jag har bara tack o lov ändå så länge haft lite svagt färgade flytningar och nån liten brunaktig strimma på lutinusstaven. Men de flesta dagar har det ändå varit utan. Har nytt vul på torsdag. Är skönt att få en ny koll. Det är egentligen det vul som är standard efter graviditet med ivf eller äd. Om pyret lever då så ska jag ändå försöka boka in ett till mellan detta och kub. Känns som jag behöver ha den bekräftelsen för att kunna vara lite lugnare. Vid två graviditeter när jag gjorde ivf fick jag MA och då gick det ca 4-5 veckor innan jag fick reda på att fostret dött. Så händer det så vill jag veta tidigare.
Sådär en som våga vägra fb,bra det :D jag höll mig borta länge därifrån oxå,men nu är jag fast.
Ja det är mentalt helt utmattade,som du säkert erfara själv med dessa blödningar. Vad skönt att ditt inte har kommit tillbaka i samma mängd. Och gammalt blod ska väl vara bättre än att blöda färskt <3
Ja,man behöver nog de där extra ultraljuden när man blöder och oxå tidigare varit med om de hemska med MA. Då håller jag tummarna för dig till torsdagen!
Jag sitter nu och väntar på att få komma in på mitt ul,nervöst...
Det gick bra! Fick se en dryga 2 cm liten bäbis som hjärtat slog på och hen sprattla omkring där inne
Var en barnmorska som gjorde vul så hon kunde tyvärr inte säga så mycket om hematomet. Blödde när jag kom hem igen med färskt blod,men kanske det var för hon hade varit där med ul staven...Sambon får inte komma med på nått besök eller ul till allmänna vården.
Så har filmat och tagit bilder,men det är så tråkigt...hans första barn och så får han lixom inte fullt ut följa med på denna resa.
Men har bokat ett privat ultraljud i april där han får komma med,om vi inte tar ytterligare ett privat här om nån vecka,vi får se
Nej så tråkigt!
Men min läkare sa att det kan ibland bli falsk negativt, så om det visar neg så ska man ta blodprov innan man slutar med hormonerna.