Äggdonation 2021
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Hej, jag och min sambo planerar äggdonation 2021. Har redan varit i kontakt med olika kliniker i hela världen, och vill gärna dela erfarenheter med andra.
Mata inte trollet. Hen är uppenbarligen en djupt olycklig människa som bara är ute efter att provocera. Anmäl inläggen istället för att bemöta dem, är mitt förslag ...
Kaninbunny, du verkar besitta en ilska över systemet och det känns inte som att du hittat rätt forum för sådan. Jag tror att de andra i denna tråd, likt mig själv, övervägt beslutet med äggdonation med delade känslor men uppenbarligen landat i att vilja gå vidare. Din åsikt om att äggdonation är fel kommer inte att ändra någons beslut, du skapar däremot en dålig stämning och får gärna vända dig någon annanstans.
Mata inte trollet. Hen är uppenbarligen en djupt olycklig människa som bara är ute efter att provocera. Anmäl inläggen istället för att bemöta dem, är mitt förslag ...
Och man kan anmäla och blunda hur mycket man vill men det tar inte bort faktumet att man berövar ett barn sin genetiska och kulturella identitet. Vilket är både oetiskt och inte följer de lagar som finns om barns rättigheter att få reda på sitt ursprung.
Nu är jag ruvare!
de sa att allt såg fint ut, både slemhinna och embryo. Officiell testdag 23/4.
Nu är jag ruvare!
de sa att allt såg fint ut, både slemhinna och embryo. Officiell testdag 23/4.
Nu är jag ruvare! de sa att allt såg fint ut, både slemhinna och embryo. Officiell testdag 23/4.
[quote=81050390][quote-nick]Sofia95 skrev 2021-04-05 13:25:33 följande:[/quote-nick]
Livskamraten - så himla tråkigt att det släppte, jag beklagar :'( Har du fått någon ny plan för nästa försök ännu?
Tack för omtanken :) kollade värden igår och då låg ferritin lågt och även blodvärde. TPK lite för högt också. Men bra att veta tänker jag för det går att göra något åt det. Tänker att jag vill få mina värden på "fötter" och vänta 2 menstruationer för att sedan ta tag i det framåt maj om mensen kommer igång :)
Jamen yeey! Vad härligt! Nu håller jag tummarna
Håller tummarna ! Vilken bra start att allt ser bra ut <3