• Anonym (FlisanLisa)

Hur berätta om otrohet?

Goda råd är dyra har jag förstått.

Sambo sedan några år och barn finns i bilden.

Min sambo har kanske inte riktig funnits där eller så har jag känt med osedd, och i i augusti hörde en av mina tidigare kärleken av sig på sociala medier. Var inget annat är avstämningar då och då om hur livet levde och hur allt var.

I slutet av oktober så träffades vi för ett kort möte och på något sätt så hände det som inte fick hända. Ångrade mig direkt efteråt och har mått skit sedan dess. Min sambo han anar inget men jag våndas varje dag. Kontakten med tidigare kärleken är bruten, är ju min sambo och familj jag vill ha, och ha kvar. Men kan inte leva med att hålla det inom mig.

Hur fasiken berättar jag, och har familjen i behåll?

• Svar på tråden Hur berätta om otrohet?
  • Blueskillen
    Anonym (jaha) skrev 2021-03-18 16:26:55 följande:

Dessutom handlar det egentligen inte om vad du, jag , TS eller någon annan tycker. I grunden handlar det om vad TS sambo tycker eller hur?

För våran del handlar det främst om man tycker att han har rätt att veta för att kunna ta sina egna beslut eller ej.

Ska jag tolka dina inlägg som att du INTE tycker han har rätt att veta?

Jag förstår inte att du har så mycket energi för att få igenom det du kräver att TS ska göra. Om och om igen. Dina inlägg går som en röd tråd genom hela tråden och det är bara en sak som gäller för dig. Jag tror att alla här har uppfattat vad du tycker så jag förstår inte varför du upprepar dig.

Jag har ingen lust att diskutera med dig. Du är manisk i ditt framförande och inte speciellt trevlig.

Jag har gjort inlägg här för TS skull och inte för att diskutera mina åsikter med andra in absurdum. Jag har faktiskt ett liv utanför det här.

Jag tycker synd om dig för du känns väldigt ensam. På något sätt känner jag att du vill att andra också ska må lika dåligt.
  • Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-03-18 22:03:19 följande:
    Jag förstår inte att du har så mycket energi för att få igenom det du kräver att TS ska göra. Om och om igen. Dina inlägg går som en röd tråd genom hela tråden och det är bara en sak som gäller för dig. Jag tror att alla här har uppfattat vad du tycker så jag förstår inte varför du upprepar dig.

Jag har ingen lust att diskutera med dig. Du är manisk i ditt framförande och inte speciellt trevlig.

Jag har gjort inlägg här för TS skull och inte för att diskutera mina åsikter med andra in absurdum. Jag har faktiskt ett liv utanför det här.

Jag tycker synd om dig för du känns väldigt ensam. På något sätt känner jag att du vill att andra också ska må lika dåligt.
    Till skillnad från dig har jag ju iaf en åsikt som jag vågar stå för. Du å andra sidan glider omkring och gnäller och slänger ur dig toma floksler hit och dit utan att ha någon åsikt i frågan, iaf ingen du vågar stå för. Vi har nog alla förstått vilken åsikt du egentligen har men du verkar lite svårt att stå för den Flört
  • Anonym (Nnf)
    Anonym (jaha) skrev 2021-03-18 22:15:34 följande:

Till skillnad från dig har jag ju iaf en åsikt som jag vågar stå för. Du å andra sidan glider omkring och gnäller och slänger ur dig toma floksler hit och dit utan att ha någon åsikt i frågan, iaf ingen du vågar stå för. Vi har nog alla förstått vilken åsikt du egentligen har men du verkar lite svårt att stå för den 

Du säger ju bara vad du tycker så du har inte gjort något fel.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Nnf) skrev 2021-03-18 22:19:08 följande:
    Du säger ju bara vad du tycker så du har inte gjort något fel.
    Japp, men det verkar även Blueskillen ha, han verkar bara ha lite svårt att säga den rakt ut för då behöver man ju stå för det och det kan ju vara jobbigt Flört
  • Anonym (Nnf)
    Anonym (jaha) skrev 2021-03-18 22:43:57 följande:

Japp, men det verkar även Blueskillen ha, han verkar bara ha lite svårt att säga den rakt ut för då behöver man ju stå för det och det kan ju vara jobbigt 

Jo. Varför är man i en tråd om man inte ska tycka något, mer än om folket som skriver.
  • Anonym (Nnf)
    Blueskillen skrev 2021-03-18 22:03:19 följande:

Du verkar helt ha missat att ts skrev som fråga hur hon ska berätta. Så jag förstår inte vad du tjatar om det där för.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Nnf) skrev 2021-03-19 06:34:35 följande:
    Du verkar helt ha missat att ts skrev som fråga hur hon ska berätta. Så jag förstår inte vad du tjatar om det där för.
    Kan vi inte skippa allt idiotsnack och släppa in ts igen. Blueskillen har bara en anledning att skriva, förstöra tråden, jävligt dåligt när han inte ens försökt svara på ts fråga. Ignorera honom som vilken annan idiot som helst.
  • Blueskillen
    Anonym (FYI) skrev 2021-03-19 13:42:19 följande:

Kan vi inte skippa allt idiotsnack och släppa in ts igen. Blueskillen har bara en anledning att skriva, förstöra tråden, jävligt dåligt när han inte ens försökt svara på ts fråga. Ignorera honom som vilken annan idiot som helst.

Det här börjar bli komiskt. Att du har problem att släppa dett fattar jag. Varför du envist håller på och spammar tråden när alla andra, och även TS, har slutat göra inlägg för länge sedan fattar jag inte. Det är bara du kvar.

Sedan varför du i upprepade inlägg här kräver att jag ska kommentera förstår jag inte heller. Förstår inte varför när jag i #246 berättade vad jag tyckte om att TS ska berätta eller inte berätta. Du är så förblindad att skicka upprepade inlägg med idogt krav på andra så du ser inte andras inlägg.

Det här är det sista jag gör i den här tråden. Jag berättade för länge sedan vad jag tyckte men jag har i de senaste inläggen bara svarat på dina påhopp. Jag tycker man ska svara andra men inte mer nu. Fortsätt du. Du är ensam nu i tråden så du kan orera hur mycket du vill.
  • Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-03-19 16:20:20 följande:
    Det här är det sista jag gör i den här tråden.....
    Bra där, tack! Skål
  • Anonym (FYI)
    Anonym (jaha) skrev 2021-03-19 16:55:21 följande:
    Bra där, tack! Skål
    Får du oxå en känsla av att det är "Anonym Man med egna erfarenheter".
    Jag vet att det var han som började anklaga andra för att köra med olika nic. i en annan tråd vi hade olika åsikter i.
    Jaja, håller med...Bra där ,Tack.
Svar på tråden Hur berätta om otrohet?