• Anonym (FlisanLisa)

Hur berätta om otrohet?

Goda råd är dyra har jag förstått.

Sambo sedan några år och barn finns i bilden.

Min sambo har kanske inte riktig funnits där eller så har jag känt med osedd, och i i augusti hörde en av mina tidigare kärleken av sig på sociala medier. Var inget annat är avstämningar då och då om hur livet levde och hur allt var.

I slutet av oktober så träffades vi för ett kort möte och på något sätt så hände det som inte fick hända. Ångrade mig direkt efteråt och har mått skit sedan dess. Min sambo han anar inget men jag våndas varje dag. Kontakten med tidigare kärleken är bruten, är ju min sambo och familj jag vill ha, och ha kvar. Men kan inte leva med att hålla det inom mig.

Hur fasiken berättar jag, och har familjen i behåll?

• Svar på tråden Hur berätta om otrohet?
  • Anonym (Nnf)
    Blueskillen skrev 2021-03-16 09:11:14 följande:

Det är många här i tråden som har diskuterat just detta, jag har aldrig skrivit något om det. Du får fråga dem. Jag håller mig just nu till att försöka förmedla att man visar varandra respekt.

Skriv inte i tråden då om du inte ska hålla dig till ämnet. Men du tycker kanske att hon inte ska berätta, därför säger du inget?
  • Anonym (Nnf)
    Blueskillen skrev 2021-03-16 09:50:45 följande:

Men ni har ju med råge berättat var ni tycker om just detta ämne, så vad skull jag kunna tillföra.

Eller ska man säga till mod att du skriver ot inlägg?
  • Anonym (Nnf)

Men ni har ju med råge berättat var ni tycker om just detta ämne, så vad skull jag kunna tillföra.

Vad är det ens du snackar om? Att folk ska behandla andra med respekt. Ja men det gör vi med. Vi säger att hon ska berätta för sin kille. Så vad är problemet?
  • Blueskillen
    molly50 skrev 2021-03-16 10:01:51 följande:

Jag har sett det. Och det var bra.

Men jag tycker att det är en intressant diskussion i sig.

Så jag tycker,i alla fall,att det kanske vore bra att starta en tråd om detta ämnet.

Istället för att hamna OT i andra trådar.

Jag har sett genom åren att du vurmar extra för detta ämne så varför gör du inte det själv? Jag har inget behov av det.

Jag för min del vill diskutera mindre kontroversiella frågor som kan spåra ur detta och istället fokusera mera på positiva.
  • molly50
    Anonym (Nnf) skrev 2021-03-16 10:07:03 följande:
    Tror att den här tråden redsan har rensats på en massa inlägg.
    Upptäckte att flera av mina inlägg,där jag svarade på OT-inlägg är bortplockade.
    Men har inte fått någon information om det från FL:
  • molly50
    Blueskillen skrev 2021-03-16 10:09:41 följande:
    Jag har sett genom åren att du vurmar extra för detta ämne så varför gör du inte det själv? Jag har inget behov av det.

Jag för min del vill diskutera mindre kontroversiella frågor som kan spåra ur detta och istället fokusera mera på positiva.
    Jag syftar på ämnet om att behandla andra med respekt och att hålla en god ton.
    Jag vet inte om det var det du syftade på?
  • Anonym (Nnf)
    molly50 skrev 2021-03-16 10:10:06 följande:

Tror att den här tråden redsan har rensats på en massa inlägg.

Upptäckte att flera av mina inlägg,där jag svarade på OT-inlägg är bortplockade.

Men har inte fått någon information om det från FL:

Ja det var nog när jag tipsade mod om att en anklagade mig om att skrivit under flera nick som jag inte gjorde. Efter det hade de rensat inlägg. För man diskuterade något helt annat än vad det handlade om.
  • Blueskillen
    molly50 skrev 2021-03-16 10:02:45 följande:

Din egen åsikt kanske?

Jag märkte tidigt i denna tråd åt vilket håll det lutade döså jag har inte känt mig intresserad att vara delaktig.

Jag väger både ämnen och trådar där jag är aktiv i.
    Anonym (Nnf) skrev 2021-03-16 10:07:03 följande:

De har full koll på vad som skrivs i trådarna så vi behöver inte vara oroliga. Eftersom min inlägg är kvar så räknar jag med att det är acceptabla OT. Du har redan bemött det att vissa inlägg troligtvis har tagits bort, som har varit felaktiga på något sätt.
  • Anonym (jaha)
    Tja, allt det andra du skriver tillför ju inte så mycket heller, eller hur?
  • Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-03-16 10:12:54 följande:
    Jag märkte tidigt i denna tråd åt vilket håll det lutade döså jag har inte känt mig intresserad att vara delaktig.

Jag väger både ämnen och trådar där jag är aktiv i.
    Att leka moderator/drama queen ör inte ett ämne, det är att vara OT
Svar på tråden Hur berätta om otrohet?