Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Vilket förstås inte innebär att invandring i sig innebär mer kriminalitet. Eller trodde du att det var vad han sa?
Svenskar i utanförskapsområden är också kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken. Det är även SD politiker. I Finland är svenskar kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken.
När publikationen Den Nya Välfärden (som står Sverigedemokraterna nära) för drygt ett år sedan undersökte överrepresentationen bland Svenska och invandrare så fann man att det var framförallt antalet våldtäktsmisstänka svenskar som hade ökat..
www.magasinetparagraf.se/nyheter/kronikor/188129-finska-kvinnor-och-svenska-valdtaktsman/
Du kan ju visa en källa på att brottsligheten ökar när många svenskar flyttar till Spanien
Eller så kan vi bara konstatera att invandring i sig inte innebär mer kriminalitet.
Svenskar i utanförskapsområden är också kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken. Det är även SD politiker. I Finland är svenskar kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken.
När publikationen Den Nya Välfärden (som står Sverigedemokraterna nära) för drygt ett år sedan undersökte överrepresentationen bland Svenska och invandrare så fann man att det var framförallt antalet våldtäktsmisstänka svenskar som hade ökat..
www.magasinetparagraf.se/nyheter/kronikor/188129-finska-kvinnor-och-svenska-valdtaktsman/
Fast det där är en lögn och ett direkt hån mot alla de kvinnor som blivit mördade av sina svenska män
Jag tycker man ska ta upp problem som invandring innebär men man ska inte låtsas som att problem inte fanns innan i Sverige, väldigt många som skriker högt om våldtäkter är väldigt tysta när det är svenska män som är förövare(eller så skyller man på kvinnan)
Jag vill få bort alla brottslingar och inte ge frikort till vare sig invandrare eller svenska, vi måste vara ärliga.
Jag har heller inte emot att vi tar in flyktingar MEN jag anser vi tar hit fel människor, vi borde fokusera på att få hit kvinnor och barn då det hitils har varit väldigt ojämnt, men det nämner inte vår feministiska regering något om
Något är dessutom väldigt sjukt när vi utvisar gamla, sjuka och barn men låter våldsdömda män stanna - det gör mig förbannad
Tycker du att detta var ett bra argument i debatten? Bemöt i istället vad som framgår av artikeln som jag länkar till, klarar du det?