• Lark

Jomshof

"Islam är en avskyvärd religion".

Vad tycker ni om uttalandet.
    Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Jomshof
  • Anonym (Håller med.)

Jag håller med Jomshof egentligen men då jag skulle få sparken om jag sa det officiellt så gör jag det ändå inte utan tycker han är dålig officiellt.

• nihka
    KostasSonawj skrev 2021-03-18 20:02:23 följande:
    Så du har ingen källa för ditt påstående? Sitter du bara och gissar?
    Nu var det ju inte jag som påstod något utan jag reagerade på andras galna påståenden, så som sagt: du kan ju visa en källa på att brottsligheten ökar när många svenskar flyttar till Spanien 

Eller så kan vi bara konstatera att invandring i sig inte innebär mer kriminalitet.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Pilsner
    KillBill skrev 2021-03-18 17:04:05 följande:

I Finland är svenskar kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken. 

De svenska medborgarna i den finska statistiken är väl de som dömts för gruppvåldtäkt på Finlandsfärjorna? Inte alls så svenska som du vill få det att verka som.

• KostasSonawj
    KillBill skrev 2021-03-18 20:26:08 följande:

Tycker du att detta var ett bra argument i debatten? Bemöt i istället vad som framgår av artikeln som jag länkar till, klarar du det?

Vänta lite jag ska bara länka till the onion och så får du bemöta någonting därifrån sedan. Kom med seriösa länkar så kanske jag kan tänka mig bemöta något.
  • Pilsner
    nihka skrev 2021-03-18 18:36:06 följande:
    Du kan ju visa en källa på att brottsligheten ökar när många svenskar flyttar till Spanien

Eller så kan vi bara konstatera att invandring i sig inte innebär mer kriminalitet.
    Man kan ju konstatera att Spanien har problem vissa svenskar.

www.expressen.se/nyheter/krim/dodspatrullen-medlem-gripen-i-internationell-razzia/

Mer info om svenska gänget sv.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6dspatrullen

"En av ledarna, 22-åriga Mohamed Ali som är mer känd under namnet Makkan/makelele avtjänar livstids straff i Danmark för ett dubbelmord som skedde sommaren 2019 på en rivaliserande gängmedlem i gänget Shottaz och dennes svåger som också var medlem i ett kriminellt nätverk.

Två andra ledargestalter i 3MST är Mustafa Mohammed och ytligare en ledare Abdisamed Dahir Ahmed som är mer känd under namnet Talang greps 2017 med kopplingar till 25 kilo amfetamin och dömdes till 8 års fängelse vardera.

Den fjärde ledaren Zakaria amin Sheik Ahmed som är mer känd som Shobre är häktad i Spanien tillsammans med sin bror för en narkotikahärva med marijuana."

Så kan det gå med svenskar i Spanien.

• nihka
    KostasSonawj skrev 2021-03-18 21:29:28 följande:
    Okej, du sitter och gissar, noterat. Gör du det här ofta? Sitter och presenterar dina gissningar som om det vore fakta? Är det klädsamt tycker du? Passar det väl ihop med din besserwisserattityd tycker du?
    Vad får du ut av att i inlägg efter inlägg år in och år ut diskutera mig som person? Har du ingen som uppskattar dig mer än eller uppskattar dig over huvud taget att obsessa över?
  • nihka
    Pilsner skrev 2021-03-18 21:39:20 följande:

www.expressen.se/nyheter/krim/dodspatrullen-medlem-gripen-i-internationell-razzia/

"En av ledarna, 22-åriga Mohamed Ali som är mer känd under namnet Makkan/makelele avtjänar livstids straff i Danmark för ett dubbelmord som skedde sommaren 2019 på en rivaliserande gängmedlem i gänget Shottaz och dennes svåger som också var medlem i ett kriminellt nätverk.

Två andra ledargestalter i 3MST är Mustafa Mohammed och ytligare en ledare Abdisamed Dahir Ahmed som är mer känd under namnet Talang greps 2017 med kopplingar till 25 kilo amfetamin och dömdes till 8 års fängelse vardera.

Den fjärde ledaren Zakaria amin Sheik Ahmed som är mer känd som Shobre är häktad i Spanien tillsammans med sin bror för en narkotikahärva med marijuana."

Organiserad brottslighet är ett globalt problem.

Spanien såsom alla länder har problem med vissa typ alla nationaliteter men du kan visa att brottsligheten ökar när många svenskar flyttar till Spanien eller presentera något som motbevisar att invandring i sig inte innebär mer kriminalitet?
  • nihka
    Pilsner skrev 2021-03-18 21:39:20 följande:

Organiserad brottslighet är ett globalt problem.

Spanien såsom alla länder har problem med vissa typ alla nationaliteter men du kan visa att brottsligheten ökar när många svenskar flyttar till Spanien eller presentera något som motbevisar att invandring i sig inte innebär mer kriminalitet?
  • KostasSonawj
    nihka skrev 2021-03-19 00:01:16 följande:

Vad får du ut av att i inlägg efter inlägg år in och år ut diskutera mig som person? Har du ingen som uppskattar dig mer än eller uppskattar dig over huvud taget att obsessa över?

Började diskuter här för typ en eller två månader sedan, vill mest att andra ska se att du sitter och ljuger.
  • KillBill
    KostasSonawj skrev 2021-03-18 21:27:28 följande:
    Vänta lite jag ska bara länka till the onion och så får du bemöta någonting därifrån sedan. Kom med seriösa länkar så kanske jag kan tänka mig bemöta något.

Jag tycker att det är fegt av dig att avfärda min källa bara för att den inte passar dig.  

Vad är din kommentar till att svenskar i utanförskapsområden är kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken?

Vad är din förklaring till att SD politiker är så kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken?

Vad är din kommentar till att svenskar i Finland är så kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken?

Vad är din kommentar till att publikationen Den Nya Välfärden (som står Sverigedemokraterna nära) kom fram till att det var antalet våldtäkts misstänka svenskar (och inte invandrare) som hade ökat. i BRÅ:s statistik de senaste åren?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Jomshof