Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Jag håller med Jomshof egentligen men då jag skulle få sparken om jag sa det officiellt så gör jag det ändå inte utan tycker han är dålig officiellt.
I Finland är svenskar kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken.
Tycker du att detta var ett bra argument i debatten? Bemöt i istället vad som framgår av artikeln som jag länkar till, klarar du det?
Två andra ledargestalter i 3MST är Mustafa Mohammed och ytligare en ledare Abdisamed Dahir Ahmed som är mer känd under namnet Talang greps 2017 med kopplingar till 25 kilo amfetamin och dömdes till 8 års fängelse vardera.
Den fjärde ledaren Zakaria amin Sheik Ahmed som är mer känd som Shobre är häktad i Spanien tillsammans med sin bror för en narkotikahärva med marijuana."
Så kan det gå med svenskar i Spanien.
Två andra ledargestalter i 3MST är Mustafa Mohammed och ytligare en ledare Abdisamed Dahir Ahmed som är mer känd under namnet Talang greps 2017 med kopplingar till 25 kilo amfetamin och dömdes till 8 års fängelse vardera.
Den fjärde ledaren Zakaria amin Sheik Ahmed som är mer känd som Shobre är häktad i Spanien tillsammans med sin bror för en narkotikahärva med marijuana."
Vad får du ut av att i inlägg efter inlägg år in och år ut diskutera mig som person? Har du ingen som uppskattar dig mer än eller uppskattar dig over huvud taget att obsessa över?
Jag tycker att det är fegt av dig att avfärda min källa bara för att den inte passar dig.
Vad är din kommentar till att svenskar i utanförskapsområden är kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken?
Vad är din förklaring till att SD politiker är så kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken?
Vad är din kommentar till att svenskar i Finland är så kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken?
Vad är din kommentar till att publikationen Den Nya Välfärden (som står Sverigedemokraterna nära) kom fram till att det var antalet våldtäkts misstänka svenskar (och inte invandrare) som hade ökat. i BRÅ:s statistik de senaste åren?