Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Intressanta tankar här måste jag säga. Har följt i några dagar.
Om utlänningar är överrepresenterade i brottsstatistiken - skulle då inte mer invandring innebära mer brott?
Ta en titt på Efterlyst och deras "most wanted list". Svenska medborgare är klart underrepresenterade.
Nyheterna häromkvällen... Sverige har 1300 hedersbrott anmälda de sista åren.
Och hedersbrott tillhör inte svensk kultur.
Absolut finns det även svenska män som använder våld mot sin kvinna. Och dessa män är inte ens värda att kallas män längre i mina ögon. De ska kallas DJUR och sitta i BUR. Ska inte skriva mer om vad dessa män förtjänar.
Men skillnaden är att det inte finns någon HEDERSKULTUR i Sverige.
Vi har varken någon religion eller kultur som tillåter detta form av agerande.
Detta hedersvåld och dessa hedersbrott är direktimporterade.
Men nu handlade tråden i grunden inte om detta utan om Jomshofs uttalande.
Rena ramaskriet ang detta uttalande.
Så, vem som helst får sitta i TV och säga att Nazismen är en avskyvärd ideologi?
Men man får inte kalla Islam för en avskyvärd religion?
Det stämmer det han säger men flykting flickorna är väldigt varma och hjälpsamma mot mig som svensk.
Svenska tjejer älskar dessa män.
Medans deras egna kvinnor vill bryta sig loss. samt att sällan kinesiskor är ihop med galan flyktingar.
Nazismen i sig är alltid avskyvärd pga de vill utrota människor.
Ja, rasism ger ramaskri, elelr vad ger en människa idén att den är bättre än en som råkar ha en annan hudfärg eller än mer komiskt en annan relgiion!?! 
Dina premisser säger dock att det är många mer religioner som är avskyvärda enligt dig och dessa premisser.
Låter som du får läsa upp dig om nazism, men nej, det finns inga snälla nazister.
Och snälla muslimer har jag träffat massor av, och jag har inte ens muslimer i min bekantskapskrets.
Du för falsk argumentation och svartvitt argumentation, dock berättar du bara om dig själv och ditt hat mot muslimer, och lustigt nog är även kristendomen avskyvärd enligt dig och dina premisser.
Det är redan besvarat i decennier, kanske du tror det går att låtsas?
Med tanke på hur du försvarar nazism och hur du försöker undvika kärnan med nazismen, så måste jag inse att du är nog en nazist, stämmer det, är du nazist?
För det skulle förklara nästan varje ord du skrivit här, annars förstår jag inte ett enda ord och mer än att du är bara här för retas.
Men samtidigt springer du nazisters ärenden, mycket intressant.