Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Haha, har du hört talas om adolf?
Tror man verkligen som nazist att det går göra vackert och fint nazismen?
Undrar då det är exakt det omvända, och hur går man på en så fallerad ideologi, hur gick det till?
Som du vet, alla vet vad nazister är, och det är vad denna tråden handlar om i denna tråd och detta uttalande.
Dock säger du hur man tar reda på en religion är avskyvärd och det är tydligt ett våld av liknande art som gör både islam och krsitendomen avskyvärd och HELT enligt dig.
Du som nazist, kan du skilja på rätt och fel?
Undrar och med tanke på dina premisser om vad som gör en religion avskyvärd.
Det är redan besvarat i decennier, kanske du tror det går att låtsas?
Med tanke på hur du försvarar nazism och hur du försöker undvika kärnan med nazismen, så måste jag inse att du är nog en nazist, stämmer det, är du nazist?
För det skulle förklara nästan varje ord du skrivit här, annars förstår jag inte ett enda ord och mer än att du är bara här för retas.
Men samtidigt springer du nazisters ärenden, mycket intressant.
Det är redan besvarat i decennier, kanske du tror det går att låtsas?
Med tanke på hur du försvarar nazism och hur du försöker undvika kärnan med nazismen, så måste jag inse att du är nog en nazist, stämmer det, är du nazist?
För det skulle förklara nästan varje ord du skrivit här, annars förstår jag inte ett enda ord och mer än att du är bara här för retas.
Men samtidigt springer du nazisters ärenden, mycket intressant.
Ja, nazismen snällhet är fastställd sedan 5-6-7 decennier sedan.
Kärnan i nazismen är rasism, och inte en enda går på detta som har en egen förmåga att tänka.
Du verkar vara nazist då du försvarar dom med kraft och aggressivitet, det vill säga det är du själv som bekräftar det.
Men det är väl som dina premisser vad som gör en avskyvärd religion och hur då kristendomen blev också avskyvärd enligt dig och dina premisser.
Jag förstår dina svårigheter, men faktum kvarstår och vi alla undra varför du är så aggressivt försvarar nazism, frågan är om du ens vet själv.
Dina premisser berättar du är selektiv.
Ja, många snälla kristna, ja, många snälla muslimer.
Bor du i ett fängelse?
Undrar då ingen kan någonsin missat den enkla.
Vi vet redan att alla nazister är avskyvärda.
Ser du glömmer av bilen igen, och igen berättar du att kristendomen är avskyvärd och genom denna selektivt och konfirmationsbias OCH kompartmentaliseringar.
Vet du inte varför man pratar så om nazism, så får du nog ta och läsa upp dig igen, och vi vet redan att extrem majoriteten av muslimer inte ens kommer nära det du vill definiera muslimer och islam som.
Inte ens nära 
Haha, har du hört talas om adolf?
Tror man verkligen som nazist att det går göra vackert och fint nazismen?
Undrar då det är exakt det omvända, och hur går man på en så fallerad ideologi, hur gick det till?
Som du vet, alla vet vad nazister är, och det är vad denna tråden handlar om i denna tråd och detta uttalande.