NatMar005 skrev 2021-05-12 09:47:20 följande:
Åh så skönt att allt ser bra ut med pyret i magen!! Måste vara en otrolig lättnad <3 hur mår du nu? Hoppas du känner dig bättre!
6 dagar kvar till bim här och egentligen inga andra tecken än förutom acne, molvärk i tjejmagen och brösten känns tunga men inte ömma. Vi får se helt enkelt!
Först och främst, jag såg att du hade plussat. Så fantastiskt roligt och skrämmande på samma gång, stort grattis!! <3 Jag hoppas verkligen att det skulle hålla sig kvar för dig !
Det var riktigt skönt att allt såg bra ut än så länge jo <3 Jag fick dessutom en återbesökstid för att följs med graviditeten som jag ska på 25.5 så det känns också otroligt skönt. Man är ju så rädd att något ska hända, har många gånger hunnit fundera om den kan ha tagit någon skada av att jag krampade så hårt i över ett dygn men dom menade ju nog att det var så litet litet när det hänt att det inte påverkar <3 Mest skrämmande var nog ändå när dom misstänkte utomkveds före det konstaterades att det inte var det.
Nu mår jag mycket bättre, jag fick vara sjukskriven nån dag och idag jobbade jag första dagen och det gick bra. Får hopps att det inte återkommer för dom sade nog också att dom inte vill operera mig medan bebis är i magen vilket jag inte heller vill att dom gör. Tack för din omtanke<3
Och stort lycka till och grattis än en gång, håller timmarna för dig/er<3