• Amandannn

BIM MAJ, första barnet

Hej! Har inte sett någon bim maj tråd så tänkte att jag startar en nu för oss som ska försöka få vårat första barn. :)

Närmar ju sig ändå med stormsteg, detta blir vårat första riktiga försök.

Påbörjar listan i första inlägget. :)

Lycka till åt oss alla <3

• Svar på tråden BIM MAJ, första barnet
  • Link92
    Ericky skrev 2021-05-21 09:29:26 följande:

Hej på er, 

Jag minns inte om jag officiellt lämnat den här gruppen (har på senaste hängt i en BIM-grupp enbart för oss som försökt en längre tid). Eftersom jag inte är riktigt säker på det, och bara är otroligt glad, så ville jag få berätta att jag magiskt nog har plussat för några dagar sedan. Det tog 10 försök, 5 besök hos kvinnosjukvården för mina mellanblödningar och massa tjat för att få ta bort polypen som ingen kommit ihåg att nämna för mig förrän sista besöket. Men polypen rykte till slut efter mina påtryckningar och ta-da. 3 veckor senare har jag nu plussat! :D

Ge er inte, ni som känner att något inte står rätt till med er kropp även om vården säger "Allt ser fint ut". Det fick jag höra 40 ggr, men jag stod på mig och här sitter jag nu med ordet "GRAVID" på en sticka <3

Lycka till och kram på er alla <3

Men wow!!! Superstort grattis <3 Blir så glad av det här! Välkommen till BF januari-gruppen när du är redo att hoppa dit :)

Och så bra att du stod på dig!
  • Link92

Hej på er, 

Jag minns inte om jag officiellt lämnat den här gruppen (har på senaste hängt i en BIM-grupp enbart för oss som försökt en längre tid). Eftersom jag inte är riktigt säker på det, och bara är otroligt glad, så ville jag få berätta att jag magiskt nog har plussat för några dagar sedan. Det tog 10 försök, 5 besök hos kvinnosjukvården för mina mellanblödningar och massa tjat för att få ta bort polypen som ingen kommit ihåg att nämna för mig förrän sista besöket. Men polypen rykte till slut efter mina påtryckningar och ta-da. 3 veckor senare har jag nu plussat! :D

Ge er inte, ni som känner att något inte står rätt till med er kropp även om vården säger "Allt ser fint ut". Det fick jag höra 40 ggr, men jag stod på mig och här sitter jag nu med ordet "GRAVID" på en sticka <3

Elle det kanske blir februari för dig förresten? :)
  • KNAS2

Hej på er, 

STORT Grattis!

Jag hoppas att du firar I helgen, det är du verkligen värd!!!
  • Amandannn

Hej på er, 

Stort grattis!! <3
  • Ericky
    Link92 skrev 2021-05-21 09:57:52 följande:
    Men wow!!! Superstort grattis <3 Blir så glad av det här! Välkommen till BF januari-gruppen när du är redo att hoppa dit :)

Och så bra att du stod på dig!
    Vad gullig du är! Kände precis samma när du plussade <3 
    Link92 skrev 2021-05-21 09:58:41 följande:
    Elle det kanske blir februari för dig förresten? :)
    Jaaa, enligt min app är det 5 februari som är BF, men alla "räkna ut BF" på nätet säger 29-30 januari så jag är någon stans där. Funderade på att hoppa in med er i januari-tråden, men skapade tillslut en egen februari-grupp. Men jag kanske får vara med i januaritråden också eftersom det är lite oklart :) 

När har du BF? <3 :)
    KNAS2 skrev 2021-05-21 10:13:15 följande:
    STORT Grattis!

Jag hoppas att du firar I helgen, det är du verkligen värd!!!
    Det ska jag göra! Det är jag fan, för det har varit en otroligt energitömmande resa detta. Ska fira med att sluta snusa och äta gott istället ;) 
    Amandannn skrev 2021-05-21 10:17:32 följande:
    Stort grattis!! <3
    TACK snälla <3 

• Link92
    Ericky skrev 2021-05-21 11:43:06 följande:

Vad gullig du är! Kände precis samma när du plussade <3 Jaaa, enligt min app är det 5 februari som är BF, men alla "räkna ut BF" på nätet säger 29-30 januari så jag är någon stans där. Funderade på att hoppa in med er i januari-tråden, men skapade tillslut en egen februari-grupp. Men jag kanske får vara med i januaritråden också eftersom det är lite oklart :) 

När har du BF? <3 :)

Du är absolut välkommen! Den är inte superaktiv pga Facebook-grupp men är några som håller sig kvar på FL.

Jag har BF 9-10 januari beroende på om man räknar från mens eller ÄL. Ska på tidigt ultraljud nästa vecka när jag tror jag är i 7+2 så får väl se då om det stämmer :)
  • Vickan31

Hej på er, 

Men ååååh du anar inte hur glad jag blir för din skull!! WOW, så himla himla fint! Hjärta STORT grattis kära du, och jag är verkligen så glad som du säger att du orkade stå på dig så att du till slut äntligen blev av med polypen och har fått ditt efterlängtade plus!! <3
  • Ericky
    Vickan31 skrev 2021-05-21 13:15:56 följande:
    Men ååååh du anar inte hur glad jag blir för din skull!! WOW, så himla himla fint! Hjärta STORT grattis kära du, och jag är verkligen så glad som du säger att du orkade stå på dig så att du till slut äntligen blev av med polypen och har fått ditt efterlängtade plus!! <3
    TACK fina du! Vad gullig du är <3 <3 <3Jag fortsätter att hänga kvar i bakgrunden i BIM- för oss som försökt en längre tid och väntar på ditt plus också! <3

Vi har ju hängt i samma trådar en lååång tid så jag fortsätter verkligen hålla tummarna <3
  • Vickan31
    Ericky skrev 2021-05-21 13:29:55 följande:
    TACK fina du! Vad gullig du är <3 <3 <3Jag fortsätter att hänga kvar i bakgrunden i BIM- för oss som försökt en längre tid och väntar på ditt plus också! <3

Vi har ju hängt i samma trådar en lååång tid så jag fortsätter verkligen hålla tummarna <3
    Åååh men nu blev jag ju alldeles rörd! Hjärta Det är verkligen så oerhört fint att du bryr dig så mycket och jag är glad att vi kommer att fortsätta att ha kontakt i den gruppen för jag ser verkligen fram emot att få skriva mer framöver om du vill! Som du säger så har vi ju följts åt bra länge nu och därför känns det så stort att just du har fått ditt plus nu! Den här glada nyheten gjorde verkligen min dag, helt ärligt! Även om vi inte är på samma ställe i vår resa just nu så hoppas jag ju att du (och även jag så småningom) ska få vara med om en fin, fullgången graviditet och att drömmen om barn äntligen ska bli verklighet Hjärta
  • labbhumlan

Jag hänger på här????

32 år, 4e försöket

BIM på måndag 24/5

Denna månaden orkade jag inte med några ägglossningstester så körde utan.

Brukar ha jätteont i brösten innan mens, men det känns öht ingenting nu. Hört att det kan bli så för en del. Är extremt trött, men det blir man ju ofta innan mens. Håller tummarna att det är en liten skatt där inne.

Svar på tråden BIM MAJ, första barnet