• Amandannn

BIM MAJ, första barnet

Hej! Har inte sett någon bim maj tråd så tänkte att jag startar en nu för oss som ska försöka få vårat första barn. :)

Närmar ju sig ändå med stormsteg, detta blir vårat första riktiga försök.

Påbörjar listan i första inlägget. :)

Lycka till åt oss alla <3

• Svar på tråden BIM MAJ, första barnet
  • NatMar005

Angenämt problem förstås men börjar få lite panik över att maj och den här tråden med den snart är över. Vet att jag har plussat men har trivts så bra med er att jag dels vill fortsätta att följa er och hur det går för er, och dels få fortsätta hänga med er haha. Vad göra?! Känner mig inte hemma i någon av bf-trådarna...

• MAKL
    Vickan31 skrev 2021-05-27 16:21:58 följande:

Tack för svaren! Jag har också hängt kvar här men känner att jag kanske inte passar länge eftersom min maj-chans är över sedan länge och att det kanske snart inte skrivs så mycket mer här då maj snart är över. Men vill ju gärna fortsätta följa många av er då det varit väldigt givande diskussioner och trevlig stämning som sagt 

NatMar005 skrev 2021-05-27 16:32:04 följande:

Angenämt problem förstås men börjar få lite panik över att maj och den här tråden med den snart är över. Vet att jag har plussat men har trivts så bra med er att jag dels vill fortsätta att följa er och hur det går för er, och dels få fortsätta hänga med er haha. Vad göra?! Känner mig inte hemma i någon av bf-trådarna...

Håller med om att stämningen varit väldigt bra och härlig. Jag passar inte heller in i den här tråden längre då jag passerade mitt bim i början på maj. Varför inte stanna kvar ändå även fast maj snart tar slut? Eller så kanske vi kan starta en ny tråd där vi alla som vill kan följas åt oavsett om man lyckats blivit gravid eller inte, så att vi kan fortsätta följa varandras resa? :)
  • MAKL
    MAKL skrev 2021-05-27 17:04:57 följande:

Håller med om att stämningen varit väldigt bra och härlig. Jag passar inte heller in i den här tråden längre då jag passerade mitt bim i början på maj. Varför inte stanna kvar ändå även fast maj snart tar slut? Eller så kanske vi kan starta en ny tråd där vi alla som vill kan följas åt oavsett om man lyckats blivit gravid eller inte, så att vi kan fortsätta följa varandras resa? :)

Eller varför inte skapa en hemlig facebook grupp där vi kan hänga? :)
  • Soff
    NatMar005 skrev 2021-05-27 16:32:04 följande:

Häng kvar :D <3 och häng med i nästa bim-tråd också för delen om du vill, inte mig emot iallafall. Vi som hängt med ett tag "känner" ju varandra och vill följa varandra, så förstår hur du menar. Hade jag blivit gravid hade jag nog inte heller velat släppa gruppen hursomhelst, utan velat följa de som jag följt ett bra tag.  
  • NatMar005
    Anonym (Lello) skrev 2021-05-27 21:26:26 följande:

Syns det något?

Det är svagt men det är där. :)
  • NatMar005

God morgon tjejer <3

Ordnings- och kontroll freaket kliar lite i mig. Jag ser följande fyra alternativ nu när maj snart är slut:

1. Antingen stannar vi bara kvar i den här tråden because spela roll vad den heter? Hehe.

2. Gör en ny tråd för juni (negativt tycker jag pga hoppande till nya trådar varje månad)

3. Samtliga går med i Bim-tråden för oss som försökt en längre tid så har vi alla samlade. Men har alla försökt en längre tid då? Hehe.

4. Vi skapar en hemlig facebook-grupp där vi kan följa varandra utan krångel.

Vad säger ni ladies?

• Linneado
    NatMar005 skrev 2021-05-28 08:51:04 följande:

God morgon tjejer <3

Ordnings- och kontroll freaket kliar lite i mig. Jag ser följande fyra alternativ nu när maj snart är slut:

1. Antingen stannar vi bara kvar i den här tråden because spela roll vad den heter? Hehe.

2. Gör en ny tråd för juni (negativt tycker jag pga hoppande till nya trådar varje månad)

3. Samtliga går med i Bim-tråden för oss som försökt en längre tid så har vi alla samlade. Men har alla försökt en längre tid då? Hehe.

Vad säger ni ladies?

Personligen känner jag att 1 eller 4 är de mest rimliga. Känner inte att jag har rätt att gå med i BIM längre tid (har bara försökt 1.5 gång så känns ofint att gå in där med er andra som kämpat länge).

Alt 2 hade också funkar men kanske inte en ny för juni utan mer kanske en ?för alla vi första försök som vill bara med här? (namn kan kluras på, haha) och där samlat oss som är intresserade, en del i denna grupp har ju nog lämnat redan.
  • MAKL
    NatMar005 skrev 2021-05-28 08:51:04 följande:

God morgon tjejer <3

Vad säger ni ladies?

Jag tycker också att alternativ 1 och 4 är det som låter bäst :)
  • superbloom
    Linneado skrev 2021-05-28 09:07:37 följande:

Personligen känner jag att 1 eller 4 är de mest rimliga. Känner inte att jag har rätt att gå med i BIM längre tid (har bara försökt 1.5 gång så känns ofint att gå in där med er andra som kämpat länge).

Alt 2 hade också funkar men kanske inte en ny för juni utan mer kanske en ?för alla vi första försök som vill bara med här? (namn kan kluras på, haha) och där samlat oss som är intresserade, en del i denna grupp har ju nog lämnat redan.

Håller med om alternativ 1 eller 4!
Svar på tråden BIM MAJ, första barnet