• Anonym (Oroad)

    Jag älskar henne men....

    Jag träffade en tjej för 4år sen. Hon var i destruktiv relation med en som psykiskt misshandlade henne och fysik även ekonomiskt. Tog många lån i hennes namn och lovade att sälja av sin bil och klocka för att ge tillbaka till henne för lånen men inget blev av.

    Han var otrogen i alla år fick hon veta. Droppen var när han smitta henne. Då tog hon sitt pick och pack och stack till sin syster. Hon var sambo med denna man i 7 år och hade därför ej egen lägenhet.

    Så jag träffade henne då 4 år sen och hon hade precis fått sin första lägenhet då och började sakta köpa möbler och fixa. Hon jobbar som personlig assistent.

    Kan tillägga vi båda är 33 år gamla.

    Jag har aldrig träffar så vacker tjej. Hon liknar Catherine zeta Jones i Zorro. Det är det vackraste jag sett. Och hon är så godhjärtad och omtänksam. Så empatisk. Smart. Kreativ. Rolig. Snäll. Omhändertagande. Kärleksfull och lojal. En riktig 11a!

    Alla som möter henne älskar henne för hon är så vacker person då menar jag inte bara utsidan men insidan.

    Ah hon är helt fantastisk människa.

    I alla fall. Vi är tillsammans 4 år och hon har en hyreslägenhet. Hon har inget körkort och bil. Hon har inte klarat ta körkort pga dyslexi men hon ska ta tag i det snart säger hon.

    Hon pluggar nu i 1½ år till USK och är klar i höst.

    Saken är den.. hon bor i hyreslägenhet, hon pluggar och har inget fast jobb. Hon betalar av skulderna exet tog och dem är sammanlagt på 300K.

    Hon klär sig fint, hon köper kläder på HM, Gina Tricot, Zara.

    Jag vill köpa en lägenhet men det går inte med henne för hon har inget fast jobb.

    Jag har körkort och bil för 380K, en 2a bostadslägenhet.

    Jag klär mig väldigt exklusivt. Jag jobbar som mäklare.