• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • MBL1712
    Wave Mother skrev 2021-05-28 15:14:28 följande:

Jag kunde inte hålla mig och gjorde också ett testatidigt-test idag. Detta är resultatet. Jag känner att jag kanske är galen, men visst är där två streck?! 

Woohoo! Grattis! Solklart positivt!! ;)
  • Wave Mother
    MBL1712 skrev 2021-05-28 16:03:21 följande:
    Woohoo! Grattis! Solklart positivt!! ;)
    Tack! Hoppas så att det blir samma resultat imorgon, och sedan med de vanliga stickorna efter 3/6. Blir en nervig vecka här :) 
  • Anonym (Ilse)

Jag kunde inte hålla mig och gjorde också ett testatidigt-test idag. Detta är resultatet. Jag känner att jag kanske är galen, men visst är där två streck?! 

Wow! Grattis <3
  • Salladen

Grattis! Så kul med första plusset i tråden:D har du haft några tidiga känningar?
  • Wave Mother
    Salladen skrev 2021-05-28 17:35:28 följande:
    Grattis! Så kul med första plusset i tråden:D har du haft några tidiga känningar?
    Anonym (Ilse) skrev 2021-05-28 17:19:09 följande:
    Wow! Grattis <3

Tack så mycket båda två! 

Så här i efterhand har jag haft ett par saker fysiskt som är ovanliga för mig: stark huvudvärk ett par dagar, illamående, dålig matlust och halsbränna. Jag har också känt mig rätt så svullen om magen.

Allt detta trodde jag dock berodde på att jag slutade med p-piller tidigare eftersom jag inte fått positivt på ÄL test alls, hehe.
  • Anonym (Ylva)

äl + 11 här.

Har alla graviditetssymtom men testade neg i morse.

fortsätter testa till dagen för beräknad mens.

• Hallonglass91

Ja! Det är verkligen positivt!! Megastort grattis!! Vilken underbar känsla, njut!
  • Hallonglass91
    Hoppas2022 skrev 2021-05-28 13:40:39 följande:

Jag kunde såklart inte hålla mig och testade med mitt testa tidigt test. Såklart var det helt blankt. Är på äl+8 nu. Så får vänta några dagar och testa med mina vanliga test då.

Troligtvis och förhoppningsvis var det för tidigt att testa för dig, hoppas det är så :)
  • mangelica

Å herregud så kul och se, grattis :)<3

Vilken dag efter äl är du? :)
  • Wave Mother
    Hallonglass91 skrev 2021-05-28 18:16:50 följande:
    Ja! Det är verkligen positivt!! Megastort grattis!! Vilken underbar känsla, njut!
    mangelica skrev 2021-05-28 20:02:28 följande:
    Å herregud så kul och se, grattis :)<3

Vilken dag efter äl är du? :)
    Tack så jättemycket! Är helt vimmelkantig här, men försöker att inte bli FÖR glad innan jag hunnit testa lite senare i veckan. 

Angående dag efter ÄL så är jag rätt så osäker. Trodde ju BIM 3/6, och ÄL alltså 19/20 eller så. Så i så fall är det ju ÄL+ 8/9. Men jag fick aldrig utslag då, och när jag kollar mina anteckningar så skulle jag möjligen kunna ha haft ÄL den 15 istället. Väldigt oklart!
Svar på tråden BIM Juni