BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
//
Ni är fantastiska allihopa! Wow vilken pepp :)
Har ni inte sett ?Fertilization? på youtube borde ni göra det. Så intressant att se hur processen går till :)
Har ni inte sett ?Fertilization? på youtube borde ni göra det. Så intressant att se hur processen går till :)
Tack för tipset, såg det nu, så intresserad och spännande. Verkligen coolt.
Tack :)
Jag tror det är mest hållbart att tänka så som du gör, speciellt med tanke på att man ju pratar om rätt långa tidsperioder.
Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!
Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme

Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.