• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mamma8212
    MBL1712 skrev 2021-05-31 20:22:56 följande:

Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme

//

Definitivt positivt! Grattis! :D
  • StoraMy
    MBL1712 skrev 2021-05-31 21:37:11 följande:

Ni är fantastiska allihopa! Wow vilken pepp :)

Solklart plus! Grattis!
  • ugglans

Har ni inte sett ?Fertilization? på youtube borde ni göra det. Så intressant att se hur processen går till :)

• Hallonglass91
    ugglans skrev 2021-05-31 22:13:33 följande:

Har ni inte sett ?Fertilization? på youtube borde ni göra det. Så intressant att se hur processen går till :)

Tack för tipset, såg det nu, så intresserad och spännande. Verkligen coolt.
  • ugglans
    Hallonglass91 skrev 2021-05-31 22:26:25 följande:

Tack för tipset, såg det nu, så intresserad och spännande. Verkligen coolt.

Ja, verkligen! Kan hitta på liknande videos i timmar. Otroligt intressant.
  • Anonym (E)
    Wave Mother skrev 2021-05-30 19:54:50 följande:

Tack :) 

Jag tror det är mest hållbart att tänka så som du gör, speciellt med tanke på att man ju pratar om rätt långa tidsperioder. 

Ja, det känns lite så. Om det skulle ta lång tid innan man blev gravid så tror jag att det skulle kännas (iaf för mig) väldigt krävande att leva som en gravid, och jag tror även att jag skulle bli mer stressad av att leva så.
  • Anonym (E)
    ugglans skrev 2021-05-31 06:59:33 följande:

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!

Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)

CD28.

Tror att jag inbillar mig symptom som illamående, jävligt känslig för lukt och typ en ilande känsla i magen. Hoppas kan man ju men jag försöker ändå vara realistisk och inte tänka på det så mycket :P
  • Anonym (E)
    MBL1712 skrev 2021-05-31 20:22:56 följande:

Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme

Vågar mig också på att säga att det är positivt, stort grattis!!! :)
  • Längtar efter Dig

Negativt på bim - 3 med testlagret. Brukar på utslag på - 4 på tidigare 4 graviditeter (inkl missfallet) usch denna eviga väntan...
  • Hoppas2022

Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.

Svar på tråden BIM Juni