BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag testade negativt även idag på bim - 1. Är aningens osäker på exakt vilken dag mensen ska komma. Testar igen i morgon om inte mensen hinner före! Håller tummarna för er andra!
CD27 och helt blankt på CB rapid detection.
Tråkigt att höra om missfallet. Hoppas denna månad ger dit ett nytt plus som väljer att stanna.
Jag är också på äl+6 och känner desamma som dig, ilningar på vänster sida under gårdagen, inatt och idag. Men jag vet inte heller om det brukar vara så då det är min första cykeln. Återstår att se!
När vågar du dig på att testa?
Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.
Ja men så otroligt svårt att veta,blir knäpp! Har tänkt vänta till BIM denna gången (8/6) men vet inte riktigt om jag kommer kunna hålla mig. Vill inte göra för stor grej av det nu och bli besviken. Har haft flera missfalls på rad så försöker att inte göra för stor sak av det, att bli gravid är en sak men sen att få behålla barnet är en helt annan för mig just nu.
Hur tänker du med testandet?
Jag är så oändligt besviken känner jag. Alltså jag har känt annorlunda denna gång, mår illa senaste två dagarna och tröttare på dagarna somnade halv nio igår.
Jag äter ssri pga ångest efter vårt barn dog och den gav ju mig illamående när jag satte in den för några månader sen, men känns ju konstigt eftersom insättningssymtomen nu är över.
Varför blir jag inte gravid :?-(
Negativt på bim -4, men det väntande jag mig också.. plussar aldrig så tidigt. Nu väntar jag till fredag på -1, eller BIM om inte mensen kommer.
Negativt på bim - 3 med testlagret. Brukar på utslag på - 4 på tidigare 4 graviditeter (inkl missfallet) usch denna eviga väntan...
Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.
Negativt på bim -4, men det väntande jag mig också.. plussar aldrig så tidigt. Nu väntar jag till fredag på -1, eller BIM om inte mensen kommer.