BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Ni som har tagit CB ägglossningstest, hur många dagar fick ni blinkande glad gubbe innan ni fick fast glad gubbe?
Idag började min mens, så jag flyttar över mig till julitråden.
Lycka till alla ni som fortfarande har BIM nu i juni! :)
Hoppas att juli blir din månad!:)
Min temp sjönk idag, så tog inget test imorse. Ingen mens ennu men har inga stora förväntningar. Hänger dock gärna kvar tills jag får mensen så jag har ett datum för bim att skriva i juli tråden :).
Min temp sjönk idag, så tog inget test imorse. Ingen mens ennu men har inga stora förväntningar. Hänger dock gärna kvar tills jag får mensen så jag har ett datum för bim att skriva i juli tråden :).
Jag har aldrig haft blinkade, gått från tom ring till glad gubbe från en dag till en annan :) Men har förstått det som att man kan ha blinkade flera dagar.
Fick också mens idag, så på't igen i juli!
Mens här med, så jag går över till julitråden. Lycka till alla som är kvar!
Fick min mens sent igår kväll, så hoppar med över till juli tråden! Lycka till alla som är kvar här :)<3
Önskar alla er som fick mensen lycka till och hoppas det blir er tur nästa månad!