• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • mamma8212
    evelinagra1 skrev 2021-06-07 12:40:07 följande:

Ni som har tagit CB ägglossningstest, hur många dagar fick ni blinkande glad gubbe innan ni fick fast glad gubbe?

Jag har aldrig haft blinkade, gått från tom ring till glad gubbe från en dag till en annan :) Men har förstått det som att man kan ha blinkade flera dagar.
  • Salladen
    Hallonglass91 skrev 2021-06-07 12:42:03 följande:

Idag började min mens, så jag flyttar över mig till julitråden.

Lycka till alla ni som fortfarande har BIM nu i juni! :)

Hoppas att juli blir din månad!:)
  • Hallonglass91
    Salladen skrev 2021-06-07 14:23:49 följande:

Hoppas att juli blir din månad!:)

Tack fina du! Och juni din :)
  • mangelica

Min temp sjönk idag, så tog inget test imorse. Ingen mens ennu men har inga stora förväntningar. Hänger dock gärna kvar tills jag får mensen så jag har ett datum för bim att skriva i juli tråden :).

• Hoppas2022
    mangelica skrev 2021-06-07 17:32:18 följande:

Min temp sjönk idag, så tog inget test imorse. Ingen mens ennu men har inga stora förväntningar. Hänger dock gärna kvar tills jag får mensen så jag har ett datum för bim att skriva i juli tråden :).

Tråkigt hoppas ändå att du är gravid, annars önskar jag dig bättre lycka till nästa månad <3
  • evelinagra1
    mamma8212 skrev 2021-06-07 12:49:02 följande:

Jag har aldrig haft blinkade, gått från tom ring till glad gubbe från en dag till en annan :) Men har förstått det som att man kan ha blinkade flera dagar.

Ja okej då är det inget konstigt att jag har fått blinkande gubbe i 4 dagar nu :)
  • mangelica

Fick min mens sent igår kväll, så hoppar med över till juli tråden! Lycka till alla som är kvar här :)<3

Svar på tråden BIM Juni