BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag tänkte testa på torsdag (tar ett testa-tidigt) men tror tyvärr inte det tagit sig trots att jag är ganska säker på att vi prickade in ÄL.
Hur går det för er andra?:)
Det är sant! Jag har BIM någon gång under helgen. Tror jag kommer testa torsdag eller fredag faktiskt.
Tänker att risken att det blir neg är stor om man gör det för tidigt också? Då undrar man kanske om Det är missvisande
Jag har ju ändå 5 dagar till mens
Tänker att risken att det blir neg är stor om man gör det för tidigt också? Då undrar man kanske om Det är missvisande
Jag har ju ändå 5 dagar till mens
Vill testa mig till helgen är på äl + 9 då men har inte BIM förrän 24/6 så egentligen är det nog tidigt men kan inte hålla mig haha..
Nu kommer jag här med mina tjatiga graf inlägg Hahaha. Fick iaf bekräftad ägglossning.. men tappade hoppet direkt när tempen va så låg imorse...
jag är en låg hormornare de vet jag sedan förra graviditeten.
Undra om de finns hopp?
Nu kommer jag här med mina tjatiga graf inlägg Hahaha. Fick iaf bekräftad ägglossning.. men tappade hoppet direkt när tempen va så låg imorse...
jag är en låg hormornare de vet jag sedan förra graviditeten.
Undra om de finns hopp?

Hej..
då var det dags med försök nr 2 :)
kände av ägglossningen denna gång, brukar ni göra det?
Har egentligen lite frågor..
tränar styrketräning . tror ni det typ minskar chansen att bli gravid..?
badar mycket kalla bad i havet . tror ni det kan minska chansen?
kaffe.. är ju en kaffejunkie.. men senaste dagarna har det bara inte kommit ner.. kräktes på jobbet igår.. men det är väl alldeles för tidigt dagen efter ÄL..?
??
känner med er Alla, man vill så gärna att man tillslut inbillar sig ..
aja... nu håller jag tummarna iaf att det tar sig denna gången.
när universum vill så blir det av ?
Hej..
då var det dags med försök nr 2 :)
kände av ägglossningen denna gång, brukar ni göra det?
Har egentligen lite frågor..
tränar styrketräning . tror ni det typ minskar chansen att bli gravid..?
badar mycket kalla bad i havet . tror ni det kan minska chansen?
kaffe.. är ju en kaffejunkie.. men senaste dagarna har det bara inte kommit ner.. kräktes på jobbet igår.. men det är väl alldeles för tidigt dagen efter ÄL..?
??
känner med er Alla, man vill så gärna att man tillslut inbillar sig ..
aja... nu håller jag tummarna iaf att det tar sig denna gången.
när universum vill så blir det av ?
Idag när jag nös fick jag jätteont i vänstra sidan av magen längst ner
Nu börjar jag bli ännu säkrare på att jag nog är gravid
Ksnske ska testa tidigare ändå haha blir så nyfiken
Nu kom domedagen. Jag får hoppa in i juli-tråden. Lycka till och grattis till er som plussa!????????