BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Alltså ser jag det här på riktigt?? Var så totalt tvärsäker på att det var kört denna månad. Skulle fått min mens igår så testade bara för att vara säker, igen. Testade ju BIM-1 också och då var det helt blankt.
När man testar och i all hast får gömma teater när barnen kom hem, kom på det efter några timmar och såhär såg det ut, bortkastat för man kan ju inte lita på det alls när tiden gått ut givetvis men illamående hänger i :)

När man testar och i all hast får gömma teater när barnen kom hem, kom på det efter några timmar och såhär såg det ut, bortkastat för man kan ju inte lita på det alls när tiden gått ut givetvis men illamående hänger i :)
Ja du inte helt hundra koll men enligt app så hade jag möjlig förväntad mens igår BIM imorgon, men ska vara dag 28 sedan förra mensens första dag så kass på hur man räknar
Nu har min eviga väntan till testandet börjat. Har lovat mig själv att jag inte ska testa för mycket/för tidigt denna gången.
Det var någon som tipsade i tråden om Fetilization på youtube, efter att jag sett den kollade jag på liknande videor i flera timmar haha men det gav mig faktiskt lite lugn i att det som sker som sker.
Men vi får se om jag lyckas hålla mig haha!
Hur tänker/gör ni andra i väntan?
Nu har min eviga väntan till testandet börjat. Har lovat mig själv att jag inte ska testa för mycket/för tidigt denna gången.
Det var någon som tipsade i tråden om Fetilization på youtube, efter att jag sett den kollade jag på liknande videor i flera timmar haha men det gav mig faktiskt lite lugn i att det som sker som sker.
Men vi får se om jag lyckas hålla mig haha!
Hur tänker/gör ni andra i väntan?
Fick positivt på ägglossningstestet igår och vill redan börja testa mig även om jag vet att det är helt omöjligt att få positiv haha,får se hur länge jag klarar hålla mig.. väntan är så jäkla jobbig
Ja det är jättejobbigt att vänta. Något av det värsta tycker jag är att jag börjar känna efter så himla mycket. Och jag tror tillslut att jag inbillar mig lite haha
Ja det är jättejobbigt att vänta. Något av det värsta tycker jag är att jag börjar känna efter så himla mycket. Och jag tror tillslut att jag inbillar mig lite haha
Jag fick positivt ägglossningstest igår men har inga flytningar, har aldrig tagit ägglossningstest innan men brukar har mycket flytningar när jag tror att jag har ägglossning, någon som inte har flytningar vid ägglossning?
Hej
En fråga. Vet ni om det är normalt att ha hög östrogen nivå efter ägglossning. Jag har en ferilitets monitor och den visar 2 dagar Maximal (ägglossning) sen dagen efter visar den hög. Borde ju visa låg igenligen. Vad kan det bero på??
Tacksam för svar om nån har nån aning.