BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Mätte min temp nu på morgonen och den var 36,46, jag blev glad då det hade indekerat att ägglossning skett. Bara för att kontrollera att det stämde mätte jag igen och fick då 36,25, 36,30, och 36,27. Flera stycken som var ganska mycket lägre. Kan jag verkligen lita på den första mätningen? Känns som att den blev fel i och med att alla andra mätningar blev så mkt lägre
Åh nej gör inte de.. läst om MÅNGA här i dessa forum som plussat så mycket senare. Av egna erfarenheter.. jag plussade med dottern på bim +2 och då endast super super svagt..
visade sig att jag är en låg hormonstörande.. o då tar de lite längre tid.. så ge inte upp än (:
Åh nej gör inte de.. läst om MÅNGA här i dessa forum som plussat så mycket senare. Av egna erfarenheter.. jag plussade med dottern på bim +2 och då endast super super svagt..
visade sig att jag är en låg hormonstörande.. o då tar de lite längre tid.. så ge inte upp än (:
ska testa om 1 v.
känner inte av tillstymmelse av graviditet..
mysko, förra månaden fick jag ömma stora bröst, svullen mage mm..
men då fick jag ju mens som vanligt och var antagligen skengravid..
Vi får se..
Hur många är det kvar här i tråden egentligen som fortfarande inte vet eller har plussat?
Hejhej! Hoppar in här. Fick positivt ÄL-test i söndags (13 juni) och tempohöjning som bekräftar ÄL idag (16 juni).
Har två TUNGA missfall bakom mig. Skulle vara i vecka 13 nu efter senaste. Vet att man inte får tänka så, men tänker mycket på att detta var veckan alla skulle få veta.
I juli har det gått 1 år sen jag blev gravid första gången.
Skulle offra mycket för att bli gravid och få behålla barnet nu. Håller tummarna för att denna månad blir den gången.
Kram på er alla!
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) PLUSSAT
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet) PLUSSAT
3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
4/6 Ssaarraa, 33 år (1a försöket, tredje barnet) PLUSSAT (tidigaste positiva test 2/6)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet) PLUSSAT (tidigaste testet 1/6)
7/7 Frokenaries (1a försöket, tredje barnet)
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 Lilila, 33år (försökt sen november, 3 missfall) tredje barnet
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)
11/6 Viola94, 27 år (1a försöket, första barnet)
16/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
24/6 evelinagra1,21 år(2a riktiga försöket)
26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
28/7 Soffsen, 27 år (9e försöket, 2 missfall, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)
29/6 Ylva, 33 år (2:a försöket, tredje barnet)
29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)
ska testa om 1 v.
Vi får se..
Hur många är det kvar här i tråden egentligen som fortfarande inte vet eller har plussat?
Man ska inte mäta om. Det är ganska vanligt att temperaturen skiftar, både upp och ner vid andra mätningen. Om jag vore dig skulle jag lägga in den första. Är tempen låg i morgon kanske jag skulle gå in och ta bort den. Men är den hög i morgon så kommer du få att ÄL var igår :)
ska testa om 1 v.
Vi får se..
Spännande, hoppas det är tecken på graviditet! Jag är kvar men har BIM 1/7 nu. Hade äl i natt men fick inga positiva äl-test denna månad så vi får se hur det går.