• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Anonym (Vattuman)
    Anonym (Först) skrev 2021-06-18 12:22:43 följande:

Men det kan ta tid ibland, du är nog gravid

Känner mig så förvirrad nu! Borde ju ha is i magen och vänta till imorgon för nytt test men tankarna snurrar såklart. Behöver nog ett testa tidigt om jag ev ska lyckas se något mer idag på icke morgonurin. Borde jag köpa CB early? Har bara icke-tidiga tester i badrumsskåpet..
  • Anonym (I)
    Anonym (Vattuman) skrev 2021-06-18 12:33:07 följande:

Känner mig så förvirrad nu! Borde ju ha is i magen och vänta till imorgon för nytt test men tankarna snurrar såklart. Behöver nog ett testa tidigt om jag ev ska lyckas se något mer idag på icke morgonurin. Borde jag köpa CB early? Har bara icke-tidiga tester i badrumsskåpet..

Digitalt! Så slipper du tolka :) ta på morgonurinen eller håll dig 4 h ikväll.
  • Anonym (Först)
    Anonym (Vattuman) skrev 2021-06-18 12:33:07 följande:

Det hände mig med min första grav på bim dagen men det var vanligt test

Tror inte de kan visa falskt

Positivt faktiskt däremot falskt negativt verkar vara vanligt
  • Anonym (Först)
    Anonym (I) skrev 2021-06-18 12:53:51 följande:

Är digitalt det mest tillförlitliga el?
  • Anonym (Först)
    Anonym (I) skrev 2021-06-18 12:53:51 följande:

Är digitalt det mest tillförlitliga el?
  • Anonym (Vattuman)

Har ett 2-pack digitalt hemma.. kanske tar det om några timmar utan dryck. Bara nojig att det inte kmr visa pga morgonens test var ju känsligare i vilken nivå det mäter än vad digitalt är.

• Lucifer91

Jag skrev ju igår att jag haft mjölkiga flytningar i 2 dagar från & till..

igårkväll hade jag sån molande värk i magen o dragnings smärta.. så idag tog jag ett ÄL test för igen, fast än att jag snart har bim.. o då är de såhär?!

Skickar även med bild på min tempning..

• Lucifer91

Ok, här kommer testet... ska tillägga att i förrgår när jag tog ett när jag upptäckte flytningarna va de helt blankt.

• Anonym (Först)
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 14:22:40 följande:

Ok, här kommer testet... ska tillägga att i förrgår när jag tog ett när jag upptäckte flytningarna va de helt blankt.

Du är gravid
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 14:22:40 följande:

Ser definitivt en svag linje, så spännande!!
Svar på tråden BIM Juni