• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 08:00:54 följande:

Åh nej gör inte de.. läst om MÅNGA här i dessa forum som plussat så mycket senare. Av egna erfarenheter.. jag plussade med dottern på bim +2 och då endast super super svagt..

visade sig att jag är en låg hormonstörande.. o då tar de lite längre tid.. så ge inte upp än (:

Åh tack! Tror jag blev lite nedslagen eftersom jag hade lite mensvärksliknande smärtor igår. Plus att jag tog ett testa tidigt som då ska ge 99% säkerhet på typ BIM -4

Men tror inte jag kommer testa mer om inte mensen blir sen.

Jag ger inte upp hoppet men är försiktig med tankarna haha
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-17 12:05:15 följande:

Åh tack! Tror jag blev lite nedslagen eftersom jag hade lite mensvärksliknande smärtor igår. Plus att jag tog ett testa tidigt som då ska ge 99% säkerhet på typ BIM -4

Men tror inte jag kommer testa mer om inte mensen blir sen.

Jag ger inte upp hoppet men är försiktig med tankarna haha

Kvittar hur säkert testet ska bara innan bim, för är man en låg hormonare tar de lite längre tid. Säger detta av egen erfarenhet :)
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 12:37:18 följande:

Kvittar hur säkert testet ska bara innan bim, för är man en låg hormonare tar de lite längre tid. Säger detta av egen erfarenhet :)

Tack <3
  • Anonym (Först)
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 12:37:18 följande:

Har det hänt fig? När tog du det och vilket test var det ?
  • Anonym (Hoppas!)

Hade ÄL igår och jag och mannen har sexat varje dag från den 13 till igår den 16 då jag hade äl.

Tror ni det räcker så?

Jag tog ut kopparspiralen den 13 så vet inte om jag kan bli gravid redan men jag hoppas.

• Anonym (Hoppas!)

Hade ÄL igår och jag och mannen har sexat varje dag från den 13 till igår den 16 då jag hade äl.

Tror ni det räcker så?

Jag tog ut kopparspiralen den 13 så vet inte om jag kan bli gravid redan men jag hoppas.

• Lucifer91
    Anonym (Först) skrev 2021-06-17 14:14:16 följande:

Har det hänt fig? När tog du det och vilket test var det ?

Jag tror jag hade något sånt från tento från restlagret. Dotter är 2,5 nu så minns inte haha. Men vet att jag plussade svagt någon dag efter bim.
  • Anonym (Förvirrad och förväntansfull)

Hej jag fick en blödning mellan 10 & 12 juni men ville försäkra mig om att det är negativa test så kollade nu på eftermiddagen och det ser ut såhär, måste vara spökstreck men det kom direkt, det som är så konstigt, har sån mensvärk till och från

• evelinagra1
    Anonym (Förvirrad och förväntansfull) skrev 2021-06-17 18:19:32 följande:

Hej jag fick en blödning mellan 10 & 12 juni men ville försäkra mig om att det är negativa test så kollade nu på eftermiddagen och det ser ut såhär, måste vara spökstreck men det kom direkt, det som är så konstigt, har sån mensvärk till och från

Men oj vad konstigt! Har du fler test? Isåfall skulle jag ta ett till om några timmar
  • Fembarnsmamma12345

Jag har tyvärr inga fler men kändes så skumt, dock så har det bleknat lite nu när det gått några timmar men att det syntes så tydligt direkt gjorde mig lite förvirrad faktiskt men kanske borde köpa ett nytt, då är det inte bara jag som ser iallafall :)

Svar på tråden BIM Juni