• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • lidhu
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 20:21:15 följande:

Hej, nc bekräftade min ägglossning cd 16. Är nu på cd 22

Igår fick jag mjölkiga flytningar, och sen ingenting under dagen, o sen nu ikväll igen. O nu sedan en stund tillbaka har jag såna ?dragnings smärtor? från underlivet o en bit upp. Är de någon som har upplevt samma? O va i hela friden är de som händer?

Jag brukar ha mjölkiga flytningar efter ägglossning och även efter mens. Brukar också ha lite känningar efter ägglossning
  • Lucifer91
    Anonym (Först) skrev 2021-06-18 14:50:34 följande:

Du är gravid

Gravid? De är ju ett ägglossningstest :p
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-18 15:36:40 följande:

Ser definitivt en svag linje, så spännande!!

Ja hade varit spännande om de varit ert grav test.. detta är ett ägglossningstest :p så jag förstår ingenting..
  • lidhu
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 15:48:15 följande:

Ja hade varit spännande om de varit ert grav test.. detta är ett ägglossningstest :p så jag förstår ingenting..

Du skulle fortfarande kunna vara gravid! Är du på äl + 7? LH test visar ju ofta två streck om man är gravid. Jag hade tagit ett gravtest om jag var du
  • Lucifer91
    lidhu skrev 2021-06-18 15:50:40 följande:

Du skulle fortfarande kunna vara gravid! Är du på äl + 7? LH test visar ju ofta två streck om man är gravid. Jag hade tagit ett gravtest om jag var du

Ja precis, ÄL +7... får kanske ta ett testa tidigt imorgon med morgon urin... men man blir ju bara besviken om de är blankt även om de kan synas om några dagar. Tyckte bara de va märkligt att de kom ett svagt streck när jag redan haft ögglossning
  • Salladen

Jaha! Ja det var ju lite märkligt, men ändå spännande ;) det kanske är som någon skriver att det kan ge utslag på grav men inte hört talas om det innan. Förstår att du kanske är lite avig det om det nu skulle vara blankt för att det är för tidigt!
  • Salladen

Jaha! Ja det var ju lite märkligt, men ändå spännande ;) det kanske är som någon skriver att det kan ge utslag på grav men inte hört talas om det innan. Förstår att du kanske är lite avig det om det nu skulle vara blankt för att det är för tidigt!
  • evelinagra1

Fick positivt äl test 8/6 hade tänkt att vänta tills på söndag/ måndag med att ta ett graviditetstest tror ni att det är onödigt att testa imorgon eller går det att plussa imorgon om det skulle vara så? Förstår att det är olika för alla såklart men kan inte hålla mig längre :D

• Soffsen

Fråga! 

Hade ÄL för tre dagar (konstaterat med temp). Men sedan ÄL har jag haft lite rosa/röda flytningar? Aldrig haft det förut. Vet någon vad det kan bero på? Blir lite orolig. 

• Hoppas2022
    Soffsen skrev 2021-06-18 19:10:35 följande:

Fråga! 

Hade ÄL för tre dagar (konstaterat med temp). Men sedan ÄL har jag haft lite rosa/röda flytningar? Aldrig haft det förut. Vet någon vad det kan bero på? Blir lite orolig. 

Man kan få en liten blödning i samband med äl men jag skulle nog säga att oförklarliga blödningar ska man alltid kolla upp eftersom det kan finnas många olika orsaker. Oftast helt ofarliga orsaker men alltid bra att kolla så man vet och slipper oroa sig.
Svar på tråden BIM Juni