• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Anonym (Förväntan)

Finns det någon bf mars 2022 grupp?

• Anonym (Vattuman)
    Salladen skrev 2021-06-21 13:19:24 följande:

Tråkigt att det inte tog sig denna gången, men samtidigt skönt att veta. Nu kan du som sagt bubbla lite :)

Lycka till, hoppas det tar sig snart!

Tack detsamma <3
  • SweetJelly

Imorgon ska den komma. Den där jäkla, oönskade mensen. Har kanske liiiiite känningar att den ska komma men inte jättemycket. Några månader i rad har den varit tidig men får jag mens imorgon så är det prick på dagen. Det är iaf något positivt med regelbunden mens? ???? Om man ska vara positiv...

Vi får se. Grattis till er som plussat.

• mariamariamaria
    Lucifer91 skrev 2021-06-21 13:06:08 följande:

Hur ser man att den ökar? Jag fattar noll av detta alltså hahah. Borde inte kommande mens va inlagt i den graf vyn? Ska ha mens på typ fredag...

Men min temp gå ju inte uppåt, den ligger ju som en båge hahah

Tycker att det ser ut som att din temp ökar där jag ritat in röda pilar:

Och på slutet av din Kurva (längst till höger) så är den streckade linjen (dagar/temp som ännu inte tagits) nedåt, det är väl den dippen där det antas att mensen borde komma ifall du inte är gravid.

Som tex den lila cirkeln jag ritat in på min:

Det här är mina tolkningar och teorier :P
  • mariamariamaria
    mariamariamaria skrev 2021-06-21 14:41:23 följande:

Och på slutet av din Kurva (längst till höger) så är den streckade linjen (dagar/temp som ännu inte tagits) nedåt, det är väl den dippen där det antas att mensen borde komma ifall du inte är gravid.

Råkade lägga in fel bild på min graf.... här är den med lila cirkel:

• Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-21 14:41:23 följande:

V

Vilken datum har du bim?
  • Salladen
    SweetJelly skrev 2021-06-21 14:24:02 följande:

Imorgon ska den komma. Den där jäkla, oönskade mensen. Har kanske liiiiite känningar att den ska komma men inte jättemycket. Några månader i rad har den varit tidig men får jag mens imorgon så är det prick på dagen. Det är iaf något positivt med regelbunden mens? ???? Om man ska vara positiv...

Vi får se. Grattis till er som plussat.

Spännande, hur har du tänkt med testningen? :)
  • Salladen
    Salladen skrev 2021-06-21 12:22:09 följande:

Jag tror tyvärr att mensen är på g här. Har haft väldigt ljust rosa flytningar nu innan lunch.

Dock inte så svullen som jag brukar vara men det kanske bara är så denna gången.

Tänkte träna nu på lunchen med förhoppningen att kroppen kan vakna till liv haha. Känner bara att jag vill ha mensen om det nu ändå inte blivit något.

Träningen gav ingen effekt, snarare tvärtom för nu är det inte någon färg längre.

Dock mår jag illa lite till och från, vet inte riktigt vad jag ska tro.

Jag skulle haft mens i helgen, men tänkte att det ev skulle kunna komma idag. Har den inte det testar jag mig imorgon bitti
  • SweetJelly
    Salladen skrev 2021-06-21 17:17:56 följande:

Spännande, hur har du tänkt med testningen? :)

Jag väntar till torsdag om den inte kommer imorgon. Vågar inte hoppas på för mycket ????

Har lite "mensvärk" nu så den är nog tyvärr på gång :/

Jag säger som någon annan skrev här: på midsommar ska jag unna mig bubbel om mensen kommer!
  • SweetJelly
    Salladen skrev 2021-06-21 17:20:14 följande:

Träningen gav ingen effekt, snarare tvärtom för nu är det inte någon färg längre.

Dock mår jag illa lite till och från, vet inte riktigt vad jag ska tro.

Jag skulle haft mens i helgen, men tänkte att det ev skulle kunna komma idag. Har den inte det testar jag mig imorgon bitti

Men alltså!!!! Jag håller tummarna för dig nu!
Svar på tråden BIM Juni