BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag väntar till torsdag om den inte kommer imorgon. Vågar inte hoppas på för mycket ????
Har lite "mensvärk" nu så den är nog tyvärr på gång :/
Jag säger som någon annan skrev här: på midsommar ska jag unna mig bubbel om mensen kommer!
Men alltså!!!! Jag håller tummarna för dig nu!
V
Vilken datum har du bim?
29 juni! När har du??
Någon med erfarenhet av nidblödning?
Försökt i drygt ett år (barn nr. 2), är på ÄL+11 och testade i morse med ett test från graviditetskollen. Ett extremt svagt streck, kanske spökstreck (dock aldrig fått något liknande på de testen tidigare), syns i stort sett inte alls efter att testet torkat. Men under eftermiddagen började jag blöda, väldigt mycket mindre än vad jag normalt gör vid mens. Någon som fått liknande?
Hur långt innan bim kommer du testa??
Nu på fre/lör.. men är nästan helt helt säker på att de inte blir ngt. Har lixom den känslan i hela kroppen...
Åh nej, ok... hoppas att du har fel! Men jag känner precis som du faktiskt.
Jag kommer inte testa alls, har 0 hopp. Väntar till mensen, om den inte kommer - då testar jag. När jag läser på NC så tolkar jag det som att tempen dippar under ens medellinje typ 1-2 dagar innan förväntad mens OM man inte blivit gravid. Annars fortsätter tempen ligga över medellinjen. Så jag tänkte kolla hur det ser ut för mig denna cykel!
Hur känner du??
Hur länge har ni försökt?
Tog ett cb digital nu på morgonen, det var positivt! Fattar inget!!!