• Anonym (Nyfiken)

Ni korta män

Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.

Har ni någonsin komplex för er längd?

Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?

• Svar på tråden Ni korta män
  • Anonym (cyniker)

Nicole Kidman (1.80) var gift med han den där lille Tom Cruise. Vad har han? 

• Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 03:14:26 följande:

Nicole Kidman (1.80) var gift med han den där lille Tom Cruise. Vad har han? 

Han är snygg, duktig skådespelare och rik. Jag skulle säga att kompenserar väl för hans längd 170 cm.
  • Anonym (cyniker)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 03:37:34 följande:
    Han är snygg, duktig skådespelare och rik. Jag skulle säga att kompenserar väl för hans längd 170 cm.
    Och Kidman är fattig och ful? Hon kan väl få vem som helst men hon valde den där lille märklige scientologen!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 03:46:32 följande:

Och Kidman är fattig och ful? Hon kan väl få vem som helst men hon valde den där lille märklige scientologen!

Jag tycker Tom Cruise är Sten cool och han gör sina egna stunts. Ingen mes direkt.

• Anonym (cyniker)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 03:58:23 följande:
    Jag tycker Tom Cruise är Sten cool och han gör sina egna stunts. Ingen mes direkt.
    OT OT och det föll Kidman för? En liten religiös tomte som riskerar livet för att visa sig på styva linan för att kompensera sin litenhet!? HAN ska jag ha! Kidman är lång, smal och vacker men hon kanske är KORKAD?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (cyniker) skrev 2021-05-15 04:03:37 följande:

OT OT och det föll Kidman för? En liten religiös tomte som riskerar livet för att visa sig på styva linan för att kompensera sin litenhet!? HAN ska jag ha! Kidman är lång, smal och vacker men hon kanske är KORKAD?

Han kanske har en stor kuk också ;) :D
  • Anonym (cyniker)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 04:10:25 följande:
    Han kanske har en stor kuk också ;) :D
    Ja kanske.....men liksom han är ju en liten fjant? Scientolog och knepig på alla plan. Överväger en stor..PIIIP allt detta? 
  • Anonym (Steffe)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 01:36:12 följande:

Ha ha du har rätt!! Precis vad jag tänkte också- kvinnor vill ha snälla glada och självsäkra män- hur korta/långa dom är har mindre betydelse. Sen det om kroppsmått - så är kuk storlek betydligt mer intressant eller viktigare än kroppslängd...

och uthålligheten också-vilket inte har med storlek att göra, men ändå

Enligt stora undersökningar är vikten i själva verket avgörande för väldigt många kvinnor
  • Anonym (Steffe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-05-14 17:20:01 följande:

För att mitt ex var 1.70 och hade en del komplex över hela sin manlighet, både längd, storlek på händer med mer. Min nuvarande är 1.95 och har inga komplex över huvud taget. Funderar på om det är vanligt hos män som är kortare. Tråkigt isåfall.

Om du kollar på några gym bland killarna som trycker steroider och är lika breda som långa så är det en rejäl överandel korta killar
Svar på tråden Ni korta män