Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Nicole Kidman (1.80) var gift med han den där lille Tom Cruise. Vad har han?
Nicole Kidman (1.80) var gift med han den där lille Tom Cruise. Vad har han?
Och Kidman är fattig och ful? Hon kan väl få vem som helst men hon valde den där lille märklige scientologen!
OT OT och det föll Kidman för? En liten religiös tomte som riskerar livet för att visa sig på styva linan för att kompensera sin litenhet!? HAN ska jag ha! Kidman är lång, smal och vacker men hon kanske är KORKAD?
Ha ha du har rätt!! Precis vad jag tänkte också- kvinnor vill ha snälla glada och självsäkra män- hur korta/långa dom är har mindre betydelse. Sen det om kroppsmått - så är kuk storlek betydligt mer intressant eller viktigare än kroppslängd...
och uthålligheten också-vilket inte har med storlek att göra, men ändå
För att mitt ex var 1.70 och hade en del komplex över hela sin manlighet, både längd, storlek på händer med mer. Min nuvarande är 1.95 och har inga komplex över huvud taget. Funderar på om det är vanligt hos män som är kortare. Tråkigt isåfall.