• Anonym (Nyfiken)

Ni korta män

Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.

Har ni någonsin komplex för er längd?

Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?

• Svar på tråden Ni korta män
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-14 23:56:19 följande:

Kvinnor vill ha allt de du nämner. Men det finns många män att välja på dejtingsidor som har alla de egenskaperna och får hon välja mellan en likvärdig kille men den ena är lång och den ena är kort. Så kommer hon att välja den långa.

Vad gäller kuk storlek har jag aldrig haft komplex. Men kuk storlek har ju ingen koppling till längden så. Hade jag fått välja hade gärna tagit en 5 cm kortare kuk och lagt på kroppslängden istället.

Du skrev i en annan tråd att du var 173-ish och vägde 68 kg, det är en spinkig man. Smala, spinkiga män är hundra ggr mer osexiga än en man som råkar vara kort. Kukstorlek har hundra ggr mer betydelse än kroppslängd.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-15 00:10:12 följande:

Du skrev i en annan tråd att du var 173-ish och vägde 68 kg, det är en spinkig man. Smala, spinkiga män är hundra ggr mer osexiga än en man som råkar vara kort. Kukstorlek har hundra ggr mer betydelse än kroppslängd.

Spinkig för en mullig och tjock kvinna kanske. Men inte en smal.

Jag postade en bild när jag vägde mindre på ett annat forum och fick någon kommentar om att jag var för muskulös. Så alla tycker inte som du.

Jag jobbar dock på att bli större. Vill ligga på 70 kg med mer muskler och mindre fett.

Fast kuken får man ju inte användning för om man blir dissad för att man är för kort. Hellre en kort kuk som får användas än en lång som aldrig får användas. Dessutom bryr de flesta kvinnor inte om kuk storlek. De tar hellre en lång Kille med liten kuk då dom ändå inte får orgasm av kuken.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 00:24:01 följande:

Jag postade en bild när jag vägde mindre på ett annat forum och fick någon kommentar om att jag var för muskulös. Så alla tycker inte som du.

Jag jobbar dock på att bli större. Vill ligga på 70 kg med mer muskler och mindre fett.

Fast kuken får man ju inte användning för om man blir dissad för att man är för kort. Hellre en kort kuk som får användas än en lång som aldrig får användas. Dessutom bryr de flesta kvinnor inte om kuk storlek. De tar hellre en lång Kille med liten kuk då dom ändå inte får orgasm av kuken.

Eh nej, spinkig för de flesta kvinnor, det har inte någon betydelse vad kvinnan väger - du är en liten man oavsett.. Du är ju inte direkt en musklig kille. För muskulös? Haha, men den vikten, knappast. 70 kg man är en pytteman oavsett längd. Det kanske skulle vara stort om du var dvärg.

Kuken är hundra ggr viktigare än kroppslängden, kvinnor skull välja en kort kille med bra kuk hundra ggr om. En miljon ggr hellre än en kort kille som tycker synd om sig själv iaf. Till skillnad från kroppslängden så bryr sig betydligt fler kvinnor om kuklstorlek.. Får inte kvinnor orgasm av kuk? Vilken värld lever du i? Du är både kort, klen, har liten kuk och har ingen susning om vad kvinnor vill ha sexuellt. Snacka om minus
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-15 00:37:26 följande:

Eh nej, spinkig för de flesta kvinnor, det har inte någon betydelse vad kvinnan väger - du är en liten man oavsett.. Du är ju inte direkt en musklig kille. För muskulös? Haha, men den vikten, knappast. 70 kg man är en pytteman oavsett längd. Det kanske skulle vara stort om du var dvärg.

Kuken är hundra ggr viktigare än kroppslängden, kvinnor skull välja en kort kille med bra kuk hundra ggr om. En miljon ggr hellre än en kort kille som tycker synd om sig själv iaf. Till skillnad från kroppslängden så bryr sig betydligt fler kvinnor om kuklstorlek.. Får inte kvinnor orgasm av kuk? Vilken värld lever du i? Du är både kort, klen, har liten kuk och har ingen susning om vad kvinnor vill ha sexuellt. Snacka om minus

Liten kanske.

Men jag vägrar skaffa kagge och jag gillar en muskulös men atletisk kropp. Så jag vill inte bli för stor.

Dessutom enligt undersökningar så gillar kvinnor precis den kroppstypen. Brad Pitt i fight vägde 70 kg men då är han 180 cm också.

För många kvinnor har han ideal kroppen.

Så är det någon som inte har koll så är det du.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 00:46:01 följande:

Liten kanske.

Men jag vägrar skaffa kagge och jag gillar en muskulös men atletisk kropp. Så jag vill inte bli för stor.

Dessutom enligt undersökningar så gillar kvinnor precis den kroppstypen. Brad Pitt i fight vägde 70 kg men då är han 180 cm också.

D
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 00:46:01 följande:

Liten kanske.

Du kan inte jämföra dig med Brad Pitt. En man som väger 70 kg är inte muskulös om han inte är pytteliten. Vem har pratat om kagge? Jag pratar om muskler- den typen an rejäla muskler har man inte om man väger 70 kg eller mindre. Du är en miniman:) Du behöver ju aldrig oroa dig för att bli för stor - haha, hur kan du ens tro att du kan bli för stor. Sjukt roligt :)
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-15 00:59:24 följande:

DDu kan inte jämföra dig med Brad Pitt. En man som väger 70 kg är inte muskulös om han inte är pytteliten. Vem har pratat om kagge? Jag pratar om muskler- den typen an rejäla muskler har man inte om man väger 70 kg eller mindre. Du är en miniman:) Du behöver ju aldrig oroa dig för att bli för stor - haha, hur kan du ens tro att du kan bli för stor. Sjukt roligt :)

Gå och lägg dig flicka lilla ;)

Mig trollar du inte.
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-14 23:29:31 följande:
    Fast du ha fel. Du har bara fastnat på detta. I verkligheten spelar det noll roll. Kvinnor vill ha män som snälla, glada, roliga, självsäkra. Om du nu ska fokusera på kroppsmått så är kukstorlek betydligt mer intressant än kroppslängd
    Ha ha du har rätt!! Precis vad jag tänkte också- kvinnor vill ha snälla glada och självsäkra män- hur korta/långa dom är har mindre betydelse. Sen det om kroppsmått - så är kuk storlek betydligt mer intressant eller viktigare än kroppslängdSkrattande...
    och uthålligheten också-vilket inte har med storlek att göra, men ändåGlad
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 01:36:12 följande:

Ha ha du har rätt!! Precis vad jag tänkte också- kvinnor vill ha snälla glada och självsäkra män- hur korta/långa dom är har mindre betydelse. Sen det om kroppsmått - så är kuk storlek betydligt mer intressant eller viktigare än kroppslängd...

och uthålligheten också-vilket inte har med storlek att göra, men ändå

De flesta svarar lång kille med liten kuk. Dessutom kan killen kompensera med dildos eller tunga/fingrar.

• Anonym (Elisabet)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 00:24:01 följande:

Där har du fel!!
    Min man är 173 cm och väger nästan 80 kg - han är smal, men inte för smal!!, och han har stor kuk åtm...
    Jo du får användning av kuken om du samtidigt bryr dig om kvinnan du har sex med!!

Jag skulle nog aldrig valt min man- (ja det var jag som valde honom när vi jobbade på samma jobb --om han inte hade varit bra i sängen och haft en stor kuk och för att jag var så kär i honom såklart-så hade det aldrig blivit något mellan oss än en kort affär möjligtvis) men det går över sen älskar du  personen-om det är på riktigt!!

Det vet han om så det är ingen hemlis!!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 02:13:50 följande:

Där har du fel!!

Min man är 173 cm och väger nästan 80 kg - han är smal, men inte för smal!!, och han har stor kuk åtm...

Jo du får användning av kuken om du samtidigt bryr dig om kvinnan du har sex med!!

Jag skulle nog aldrig valt min man- (ja det var jag som valde honom när vi jobbade på samma jobb --om han inte hade varit bra i sängen och haft en stor kuk och för att jag var så kär i honom såklart-så hade det aldrig blivit något mellan oss än en kort affär möjligtvis) men det går över sen älskar du  personen-om det är på riktigt!!

Det vet han om så det är ingen hemlis!!

Smal om han är 173 och 80 kg.

Antigen är han väldigt muskulös eller så är han fet.

Här har du en bild på en kille som är 173 och 80 kg.

Svar på tråden Ni korta män