Ruvare oktober 2021
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Glömde skriva att jag testa med clearblue som man kan testa 6dgr innan beräknad mens.

Hej! Håller tummarna för alla?? Själv gjorde jag en fet i ostim cykel 19/10, en blasto. Kunde inte hålla mig, testade idag & fick det här resultatet? Vad tror ni? Tar enbart lutinus
Ja Grattis smulaan!! Och eftersom du inte tagit ovitrelle kan det ju inte vara den.
Kiwi vi har det väldigt lika! Idag började jag blöda igen! Hatar det, får ju hjärtat i halsgropen. Precis som förra gången kom det rätt mycket under typ en timme, sen inget. Denna gång en hel del klumpar. Så nu vill jag med ta blod hcg...
Pga blödningar tog jag ett nytt test

Imorse, det första som inte är ett testa tidigt, och efter ca 5vsekynder kom plusset!! Så nu försöker jag våga tro att detta ska gå vägen! Hoppar in i ivf tråden för oss som plussat under oktober, men hänger nog kvar här med för att se hur det går för er andra!
Grattis till plussen ni som plussat!
Joinar er! Satte in 2 st tvådagars den 15/10 och är idag på ruvardag 10, höll på att bli helt crazy på denna långsamma väntan?
Andra ivf försöket. På första plocket fick jag bara ut 3 ägg, ett sattes in (som inte tog sig) och resterande klarade sig inte till frysen.
Detta försök fick jag ut 9 ägg, 2 st sattes in, och 2 klarade sig till frysen.
Kan jag lita på testet? Vågar man glädja sig?

Joinar er! Satte in 2 st tvådagars den 15/10 och är idag på ruvardag 10, höll på att bli helt crazy på denna långsamma väntan?
Andra ivf försöket. På första plocket fick jag bara ut 3 ägg, ett sattes in (som inte tog sig) och resterande klarade sig inte till frysen.

Jag brukar vara väldigt försiktig med att säga grattis för tidigt, men nog ser det lovande ut i alla fall! :)