Ruvare oktober 2021
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Känner att jag gett upp hoppet för den här första ruvningen. R7 började mörkbruna flytningar komma, har ofta så innan mens. Idag har jag R11 och det fortsätter på samma sätt. Mensen är beräknad till söndag så den kommer nog då om inte tidigare. Vi fick 4 till frysen så lägger mitt hopp till att det blir återföring för någon av dessa i november. 
Känner att jag gett upp hoppet för den här första ruvningen. R7 började mörkbruna flytningar komma, har ofta så innan mens. Idag har jag R11 och det fortsätter på samma sätt. Mensen är beräknad till söndag så den kommer nog då om inte tidigare. Vi fick 4 till frysen så lägger mitt hopp till att det blir återföring för någon av dessa i november.
Precis samma situation, R11 med en tredagars. Jag vet inte om vi kommer behöva vänta en månad, är det ofta så? Kanske får ställa in mig på januari för att inte bli besviken. Har du testdag samma som jag, 3/11? Vi får kämpa på! KramNej, jag har inte testat ännu. Har testdag först på onsdag nästa vecka 3/11, då måste jag nog testa för att meddela kliniken. Tack för att du väcker lite hopp trots allt
Oj, frågetecknen skulle vara smilies ^^
Och jag säger också ge inte upp än! Jag blödde nästan varje dag från insättning till restdag, ändå är jag gravid!! Har inte fått något UL, så har inte sett det med egna ögon, men eftersom illamåendet kom efter att blödningarna slutat (på min testdag rd14) så tror jag faktiskt på drt nu. Och mi klinik sa att det var jättevanligt med blödningar om man gjort ivf, särskilt om man tar lutinus, men annars också. Så testa på rd13/14, då bör det vara positivt om det gått vägen trötts blödningar. Håller tummarna!
Nena55 och Emma1b stort grattis till era plus!!! Hur många försök har ni gjort?
Ja, det finns kanske en liten, liten chans ändå. Men när jag var gravid 2016 på naturlig väg blödde jag inte något. Men det verkar vara vanligare i samband med ivf?
Ja, det finns kanske en liten, liten chans ändå. Men när jag var gravid 2016 på naturlig väg blödde jag inte något. Men det verkar vara vanligare i samband med ivf?