IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Tråkigt det är att ni har dålig erfarenhet av rmc i Malmö! Jag kan förstå att det är långa väntetider pga allt med corona!
Någon som vet när RMC har semesterstängt?
kan man bli nekad start för att det inte finns plats? Hur många gånger då?
Tråkigt det är att ni har dålig erfarenhet av rmc i Malmö! Jag kan förstå att det är långa väntetider pga allt med corona!
Någon som vet när RMC har semesterstängt?
kan man bli nekad start för att det inte finns plats? Hur många gånger då?
Alla jag har träffat har varit fantastiskt trevliga och varma människor på rmc. Har absolut inget ont att säga om personalen som vi faktiskt har träffat. Det är bara väntetiderna som är långa, som det är med all vård inom regionen. Och att vi har blivit lite bortglömda däremellan?
Dom gör inga ivf-behandlingar under juli månad. Till oss meddela dom att man kan bli nekat tre gånger och är då ?garanterad? start på fjärde inrapporteringen.
Kan inte citera med som svar till Hejanonymhej:
Vi bor i Norge och fick välja mellan sjukhuset och två privata kliniker. Vår husläkare sa att alla tre ger likvärdig bedömning, behandling och att patienterna överlag är nöjda oavsett vart de går. Då valde vi sjukhuset pga att jag ändå jobbar där men jag börjar känna att vi tog fel beslut och istället skulle gått till en av de privata klinikerna men det är lite sent att ändra sig nu så vi får bara hoppas på uppförsbacke resten av resan 
Är så nedstämd nu av 21 ägg blev 15 befruktade men fick bara 1 till frysen
känns så tråkigt är vårt 3:e ivf försök. Men om de kunde frysa måste de väll betyda att ägget har bra kvalité i alla fall?
Är så nedstämd nu av 21 ägg blev 15 befruktade men fick bara 1 till frysen
känns så tråkigt är vårt 3:e ivf försök. Men om de kunde frysa måste de väll betyda att ägget har bra kvalité i alla fall?