IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Är så nedstämd nu av 21 ägg blev 15 befruktade men fick bara 1 till frysen
känns så tråkigt är vårt 3:e ivf försök. Men om de kunde frysa måste de väll betyda att ägget har bra kvalité i alla fall?
Lilleplutt2022- hur går det för dig? Har du fått svar på hur de gått med äggen?
Testade inorse va neg... rd7 så kanske lite tidigt men
Lilleplutt2022- hur går det för dig? Har du fått svar på hur de gått med äggen?
Testade inorse va neg... rd7 så kanske lite tidigt men

Rd12. Imorse fick jag en liten brun blödning. Enligt appen ska jag få mensen om 3 dagar . Har inga symtom och ingen molvärk. Normalt brukar jag alltid känna att mensen är på väg tack vare molvärk och att jag känner inuti att det blir blötare på något sätt. Inget av det känner jag just nu. Den enda skillnaden är att jag är att jag är tröttare. Testdag är 23/4 så håller hoppet uppe tills dess eller tills mensen kommer ...
Rd12. Imorse fick jag en liten brun blödning. Enligt appen ska jag få mensen om 3 dagar . Har inga symtom och ingen molvärk. Normalt brukar jag alltid känna att mensen är på väg tack vare molvärk och att jag känner inuti att det blir blötare på något sätt. Inget av det känner jag just nu. Den enda skillnaden är att jag är att jag är tröttare. Testdag är 23/4 så håller hoppet uppe tills dess eller tills mensen kommer ...