IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????

Hej alla fina starka och underbara!! tänkte jag hänger med också här.
är inne på Ivf cykel nr2. Hade äggplock 6/4 fick ut 9ägg men bara 4som såg bäst ut. Fick tillbaka 1 den 8/4 så nu sitter å väntar. Fick ett brev igår där det stod att det gick inte frysa något. Har haft värk/mensvärk sedan äggplock. Har också ett stort myom över 6cm i diameter som har vuxit under hela hormon inj processen, sedan november 2021. Är så ledsen och deppig. Hur svårt ska det vara Att bli gravid? ???? är rädd att den här försöken misslyckas helt och sedan vid 3e försöket allt förstörs då myomet hinner nog bli ännu större. Känns bara så hopplöst nu.
jag håller tummarna som sitter och ruvar nu. ??

Så jag lider med er som inte lyckats denna vända!
Vi är igång med hormonstimuleringen iaf, dag 4 med Bemfola idag. UL och blodprov på fredag. Ska bli spännande! Känner inte av så mycket, lite svullen men inte alls farligt. Lever som vanligt med skötsel av djur osv. Men har dragit ner på kaffet ordentligt och ÅH vad jag är kaffesugen. Min underbara man har verkligen investerat emotionellt i detta och det är jag tacksam för. Men han är lite lätt överbeskyddande... Jag får inte bli kall, hungrig, bära tungt, helst inte dricka kaffe osv osv. Så ibland får jag smyga ut med vattenhinkar till djuren, haha!
I övrigt så kommer det en avundsjukkänsla över mig så fort jag ser att folk blir gravida till höger och vänster. Det känns så orättvist på nått vis.