LLucille skrev 2022-03-09 20:42:17 följande:
Har aldrig testat så tidigt med mina andra graviditeter. Känner mig så otålig denna gången vill juh veta så fort som möjligt haha

hade för 2 dagar sen lite lite molvärk men inget mer efter det , men känns som man letar efter att känna nått. Haha.Får somna tidigt och ta nytt test imorgon har dock bara gravidkollens stickor.
Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart.
Den här månaden har min cykel betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls
Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)
Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja.
lycka till :)