• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • evelinagra1

Det var ju kul att man får positivt på något test iallafall.. sen att det var corona var väl kanske mindre kul 
  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 20:16:46 följande:
    Det var ju kul att man får positivt på något test iallafall.. sen att det var corona var väl kanske mindre kul 
    Nääää :/ Vad trist att bli sjuk. Förra månaden fick jag covid några dagar före jag fick mens, det var en dubbelt kass månad. Krya på och håller tummarna att du får ett annat positivt test snart :)
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-03-09 20:23:02 följande:
    Nääää :/ Vad trist att bli sjuk. Förra månaden fick jag covid några dagar före jag fick mens, det var en dubbelt kass månad. Krya på och håller tummarna att du får ett annat positivt test snart :)

hur blev din mens? Blev den sen eller kom den som vanligt?

• Kiiwii
    LLucille skrev 2022-03-09 20:14:40 följande:
    Vad tror ni? Ser ni nått?Skämskan det vara det klassiska "spökstrecket"på detta test eller skulle det kanske kunna vara något?. Och jag är på äl+10 idag borde det isf vara tydligare?
    Testa detta mitt på dagen. Men testa negativt på ett test med morgonurinen med gravidkollens stickor.Obestämd
    Jag ser en svag skugga till streck :) Kanske är det något. ÄL+10 är ju väldigt tidigt så inte alls kört eller så. Har du några symtom på gravidite? 
  • LLucille
    Kiiwii skrev 2022-03-09 20:25:35 följande:
    Jag ser en svag skugga till streck :) Kanske är det något. ÄL+10 är ju väldigt tidigt så inte alls kört eller så. Har du några symtom på gravidite? 
    Har aldrig testat så tidigt med mina andra graviditeter. Känner mig så otålig denna gången vill juh veta så fort som möjligt hahaDrömmer hade för 2 dagar sen lite lite molvärk men inget mer efter det , men känns som man letar efter att känna nått. Haha.Får somna tidigt och ta nytt test imorgon har dock bara gravidkollens stickor. 
  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 20:23:58 följande:

hur blev din mens? Blev den sen eller kom den som vanligt?

Den kom prick på dagen som jag räknat med och var som vanligt. Dock nu efterföljande månad har ÄL varit sen om ens alls Obestämd Kroppen har inte betett sig som den brukar så jag är osäker på om jag haft ÄL och när. Kanske är på äl+12 (BIM) eller inte alls. Har lite ilningar och värk ibland sedan några dagar men brukar känna av  lite i tjejmagen kring BIM så kanske beror på det. 
  • Kiiwii
    LLucille skrev 2022-03-09 20:42:17 följande:
    Har aldrig testat så tidigt med mina andra graviditeter. Känner mig så otålig denna gången vill juh veta så fort som möjligt hahaDrömmer hade för 2 dagar sen lite lite molvärk men inget mer efter det , men känns som man letar efter att känna nått. Haha.Får somna tidigt och ta nytt test imorgon har dock bara gravidkollens stickor. 

Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart. 

Den här månaden har min cykel  betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls Obestämd 

Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)

Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja. 

lycka till :)

• Cinapuffen
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 20:16:46 följande:
    Nej vad trist! Men många har blivit gravida när de varit sjuka i covid, har jag sett. Flört Hoppas det blir lindrigt och går över fort. Hjärta
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-09 21:19:14 följande:

Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart. 

Den här månaden har min cykel  betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls Obestämd 

Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)

Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja. 

lycka till :)

Håller tummarna för att det är ett riktigt plus! Hjärta
  • Kiiwii
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 21:31:16 följande:
    Håller tummarna för att det är ett riktigt plus! Hjärta
    Men tack snälla <3 Tyckte det syntes rätt tydligt men sen blev jag osäker, haha. Jag håller hoppet nere. Väldigt osäker på att ens ÄL blivit av denna cykel. Varför ska man plåga sig en massa? Haha. Vi får se :)
Svar på tråden BIM mars 2022