• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    evelinagra1 skrev 2022-03-10 08:16:44 följande:

idag kom mensen.. jag hoppar över till april tråden men hänger kvar här ändå och kollar hur det går för er

Trist att höra. Håller tummarna för nästa månad istället! Hjärta Och klart du ska hänga kvar! Solig
  • Emzor1

Hej tjejer, jag har skrivit här för några dagar sedan men skrev aldrig in mig i listan BIM 13/3 (tror jag?)

Detta är mitt och min mans första försök, jag har inte riktigt stenkoll på min cykel efter att jag tog ut min spiral men nu senast var den 29 dagar. 

Till saken hör - jag tog ett tidigt test igår som var så blankt som det bara kan bli, jag förklarade för min man att jag tyvärr inte tror det blir någon bebis den här månaden. 

Jag fick de typiska mensfinnarna, och mensvärken började i söndags (vilket är märkligt då den brukar börja 2 dagar innan min mens?), Men min man tror inte på testet jag tog igår utan är supersäker på att jag faktiskt är gravid.

Jag känner att jag kommer göra honom så besviken.. jag letar desperat efter symptom men tror tyvärr inte det tagit sig. Samtidigt känner jag mig så dum som mår dåligt över detta samtidigt som andra kämpat hur länge som helst och verkligen förtjänar en bebis!

Hur hade ni tänkt?

• ems1991

Det börjar närma sig mens här. BIM-2 och tog ett gravtest från testlagret och hur mycket jag än vill leta så ser jag bara ett streck. Har aldrig använt mig av testlagrets stickor förut men kan ändå tänka mig att så här nära BIM skulle det väl ge utslag om det var något så blir säkert april tråden för mig också. Tänkte iaf prova apiforce till nästa cykel som jag läst gott om. Det lär ju inte kunna skada iaf :)

• Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-03-10 08:16:44 följande:

idag kom mensen.. jag hoppar över till april tråden men hänger kvar här ändå och kollar hur det går för er

Men fasiken :/ så tråkigt. Kommer definitivt att joina sedan, bläää vad less man blir ibland.
  • Kiiwii

Nää jag är inte gravid än iaf ;) Negativt test imorse så säkert spökstreck igår, men aldrig fått ett spökstreck som blivit så tydligt sen efter utgången tid. Har ju som sagt ingen aning om var jag är i cykeln mer än cd 32. Fick säkert ingen ÄL eller väldigt sen och dålig ÄL så därför blir mensen sen.

Håller tummarna för oss alla :)

• Rebeckae

Stort grattis till er som plussat! Så himla roligt Skrattande

Själv kom min mens flera dar för tidigt så jag hoppar in i apriltråden . 

• Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-10 18:21:11 följande:

Nää jag är inte gravid än iaf ;) Negativt test imorse så säkert spökstreck igår, men aldrig fått ett spökstreck som blivit så tydligt sen efter utgången tid. Har ju som sagt ingen aning om var jag är i cykeln mer än cd 32. Fick säkert ingen ÄL eller väldigt sen och dålig ÄL så därför blir mensen sen.

Håller tummarna för oss alla :)

Attans då, tyckte det var så tydligt igår ju. Du kanske får ha lite is i magen och testa om någon dag igen, om inte mensen dyker upp. Jag håller fortfarande tummarna. Hjärta

Själv tog jag ett test imorse från testlagret och tyckte jag såg ett svaaaagt streck. Tog en bild och nu när jag tittar på bilden så syns inget tycker jag. Obestämd Var helt säker imorse.. nu, not so much. Men tänker ta ett CB digital early imorn bitti. Vill ju bara veeeta! Tungan ute
  • Cinapuffen
    Rebeckae skrev 2022-03-10 20:13:43 följande:

Stort grattis till er som plussat! Så himla roligt Skrattande

Själv kom min mens flera dar för tidigt så jag hoppar in i apriltråden . 

Attans! Håller tummarna för ett plus i april! {#emotions_dlg.flower}
  • Hoppas 2012
    Hur räknar ni er ÄL?
    När man får positivt ÄL test kan ju själva ÄL ske inom 48 h. Hur resonerar ni där?
Svar på tråden BIM mars 2022