Kiiwii skrev 2022-03-09 22:59:45 följande:
Hur många dagar efter ÄL är du? Har du mkt symtom? Det är ju så att man känner det man känner. Tror absolut att mkt inte alls är inbillning, sen är ju tyvärr gravsymtom och pms rätt likt många gånger. Men det är ju svårt att veta, haha.
Jag har bara lite värk och ilningar långt nere i magen, lite på sidorna. Ibland mkt, ibland lite. Känts som att det kliat djupt inne långt ner kring livmodern också. Jaja. Får se vart detta leder :)
Hade glad gubbe den 26-27/2 men tempen gick upp redan den 25/2. Så vet inte riktigt när jag ska räkna att ÄL var. Hade iofs ägglossningssmärta den 26:e.
Det har varit lite molande långt ner i buken efter det och höger bröst var ömt. Haft mycket huvudvärk, uppblåst mage, dålig i magen, värk i höfterna och ryggen. Humörsvängningar (inte vanligt för mig), vaknar mycket på nätterna, drömmer tydliga konstiga drömmar, akne. Och igår fick jag jätteont i nedre delen av buken, under naveln. Efter det har jag mer molvärk och stickningar i livmodern och det känns som det drar i ligamenten och strålar ner mot ljumskarna. Plus att nu är båda brösten ömmare. Försöker ändå tänka att det lika gärna kan vara mens på gång.
Det känns ändå som att du har ett plus på gång. Såg ditt test i en annan tråd och tyckte jag såg strecket iaf.