• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-09 21:38:56 följande:
    Men tack snälla <3 Tyckte det syntes rätt tydligt men sen blev jag osäker, haha. Jag håller hoppet nere. Väldigt osäker på att ens ÄL blivit av denna cykel. Varför ska man plåga sig en massa? Haha. Vi får se :)
    Jag förstår dig. Försöker att inte känna efter så mycket men samtidigt går det inte att ignorera alla symtom. Men jag vill inte bli besviken när mensen kommer heller. Haha, man blir ju alldeles knäpp av alla känslor som far hit och dit. Tungan ute
  • Kiiwii
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 21:48:44 följande:
    Jag förstår dig. Försöker att inte känna efter så mycket men samtidigt går det inte att ignorera alla symtom. Men jag vill inte bli besviken när mensen kommer heller. Haha, man blir ju alldeles knäpp av alla känslor som far hit och dit. Tungan ute
    Hur många dagar efter ÄL är du? Har du mkt symtom? Det är ju så att man känner det man känner. Tror absolut att mkt inte alls är inbillning, sen är ju tyvärr gravsymtom och pms rätt likt många gånger. Men det är ju svårt att veta, haha.

Jag har bara lite värk och ilningar långt nere i magen, lite på sidorna. Ibland mkt, ibland lite. Känts som att det kliat djupt inne långt ner kring livmodern också. Jaja. Får se vart detta leder :)
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-09 22:59:45 följande:
    Hur många dagar efter ÄL är du? Har du mkt symtom? Det är ju så att man känner det man känner. Tror absolut att mkt inte alls är inbillning, sen är ju tyvärr gravsymtom och pms rätt likt många gånger. Men det är ju svårt att veta, haha.

Jag har bara lite värk och ilningar långt nere i magen, lite på sidorna. Ibland mkt, ibland lite. Känts som att det kliat djupt inne långt ner kring livmodern också. Jaja. Får se vart detta leder :)
    Hade glad gubbe den 26-27/2 men tempen gick upp redan den 25/2. Så vet inte riktigt när jag ska räkna att ÄL var. Hade iofs ägglossningssmärta den 26:e.

Det har varit lite molande långt ner i buken efter det och höger bröst var ömt. Haft mycket huvudvärk, uppblåst mage, dålig i magen, värk i höfterna och ryggen. Humörsvängningar (inte vanligt för mig), vaknar mycket på nätterna, drömmer tydliga konstiga drömmar, akne. Och igår fick jag jätteont i nedre delen av buken, under naveln. Efter det har jag mer molvärk och stickningar i livmodern och det känns som det drar i ligamenten och strålar ner mot ljumskarna. Plus att nu är båda brösten ömmare. Försöker ändå tänka att det lika gärna kan vara mens på gång. Drömmer

Det känns ändå som att du har ett plus på gång. Såg ditt test i en annan tråd och tyckte jag såg strecket iaf. Solig
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-09 22:59:45 följande:

Just det ja, jag är väldigt lukt- och smakkänslig oxå. Tempen håller sig fortsatt hög. Känner mig lite småsjuk. Fick svettningar inatt men ingen feber. Och i förrgår fick jag värsta rycket och städade men inte på det normala sättet utan mer sånt som man kanske inte städar lika ofta. Skrattande
  • Anonyym12

Har haft flytningar som man kan dra ut mellan fingrarna långt, ?ägglossningsflytningar? ser det ut som i 14 dagar. Får bara negativt på äl test (kan dock ha missat stegringen då ett streck var rätt starkt men osäker)  och tog graviditetstest idag men neg, 4 dagar till bim.
    Kommer också ut klumpar ibland av flytningarna, förlåt för infon haha :) Men jag undrar vad det kan bero på, hur såg era flytningar ut när ni var gravida? 

• Kiiwii
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 23:40:12 följande:
    Hade glad gubbe den 26-27/2 men tempen gick upp redan den 25/2. Så vet inte riktigt när jag ska räkna att ÄL var. Hade iofs ägglossningssmärta den 26:e.

Det har varit lite molande långt ner i buken efter det och höger bröst var ömt. Haft mycket huvudvärk, uppblåst mage, dålig i magen, värk i höfterna och ryggen. Humörsvängningar (inte vanligt för mig), vaknar mycket på nätterna, drömmer tydliga konstiga drömmar, akne. Och igår fick jag jätteont i nedre delen av buken, under naveln. Efter det har jag mer molvärk och stickningar i livmodern och det känns som det drar i ligamenten och strålar ner mot ljumskarna. Plus att nu är båda brösten ömmare. Försöker ändå tänka att det lika gärna kan vara mens på gång. Drömmer

Det känns ändå som att du har ett plus på gång. Såg ditt test i en annan tråd och tyckte jag såg strecket iaf. Solig
    Tycker det låter som att du med kanske har ett pluss på gång, mkt känningar i alla fall :)

Ja mitt svaga streck var så svårt att få med på bild, syntes mer i verkligheten, lite senare syntes det tydligt även på bild, men då hade ju tiden gått ut så då ska man ju inte bry sig. 

Håller tummarna för oss båda Drömmer 
  • tovikan
    Loppster skrev 2022-03-08 23:43:34 följande:

Kiiwi: jag tror som dig, det blev nog ingen ägglossning häromdagen så därför försöker kroppen igen. Min mens och ägglossning är ju helt knäpp sen missfallet så antar att det kanske är därför men det är ju väldigt svårt att veta när man har bim nu. haft känningar I höger äggstock och ljumske ikväll så hoppas det är pågång iallafall. Blir ju väldigt mycket sex när äl sekretet aldrig vill ta slut. haha 

Jag hade likadant denna cykeln! Runt agglossning sa fick jag aggvite-flytningar som holl i sig ett par dagar. Sa vi korde pa de 3 dagarna. Sen kom de tillbaka efter 2 dagar! Sa da korde vi pa lite till haha. Vet inte vad det beror pa! Men aldrig hant innan.
  • tovikan
    Kiiwii skrev 2022-03-09 21:19:14 följande:

Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart. 

Den här månaden har min cykel  betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls Obestämd 

Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)

Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja. 

lycka till :)

Spannande!! Lycka till, och uppdatera oss garna nar du tagit digitalt. 

Sa roligt att folja alla! Grattis till alla som fatt pluss hittills. Jag har inte BIM forran pa tisdag nasta vecka sa ett tag till. Blev valdigt besviken nar det inte gick sist (och gangerna innan) sa forsoker inte att hoppas (eller kanna efter) for mycket denna gangen... lattare sagt an gjort!

• LLucille
    Kiiwii skrev 2022-03-09 21:19:14 följande:

Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart. 

Den här månaden har min cykel  betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls Obestämd 

Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)

Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja. 

lycka till :)

Det är samma här sista lilla bebisen för oss med.

Nej men va kul . Ja man börjar juh hoppas när man se nått oavsett om man vill eller inte hehe .

Ja du får berätta hur det går sen håller tummarna för dig !Skrattande

mitt test idag va tokblankt inte tillstymmelse till streck idag. Så övertalar mig själv att det bara va ett spök jag fick igår tyvärrRynkar på näsan

Lycka till sen Skrattande
  • evelinagra1

idag kom mensen.. jag hoppar över till april tråden men hänger kvar här ändå och kollar hur det går för er

Svar på tråden BIM mars 2022