Pope Joan II skrev 2022-03-09 17:28:45 följande:
Du kan inte bemöta någonting alls, inte ens svara på en helt vanlig fråga. Du kan inte läsa, inte skriva och förstår ingenting heller. Jag tvivlar på att du ens gått färdigt högstadiet på den tid det begav sig för dig.
Ser du projicerar din osaklighet ifrån COVID-19 tråden och den ilska som det medförde att man in te skulle få kritisera din inkorrekta kritik som glömde allt som oftast.
Kunskapsmässigt ser vi vart vi står, se bara på Jodtabletten, som du inte trodde bara kunde användas vid kärnvapen och inte tex kärnkraftsverks läckor och att det delas ut til de som bör kärnkraftverknära och för eventuell läcka.
Och vid rabarberna så slog det slint helt och fördelen med ha detta eller raffinerat och för strålning.
Gillar dock din ad hominem, som bekräftar din osaklighet och argumenterar för mig och fast du inte vill det.
Men efter sakligheten är saken, så är det udda att du inte ser att det första troliga är just vinterkräksjuka som TS är utsatt för.
EpicF skrev 2022-03-09 17:29:53 följande:
Anonym (@): Bör och bör. Beror på vad man annars där man jobbar. Inte alla använder medicinska termer i yrket.
Du får tro precis vad du vill. Det är en icke-diskussion hirvida vi säger syntom eller syntomer.
Jo, det har jag. Och nej, jag har aldrig ljugit om min dyslexi. Varken på internet eller irl.
Ljuger om att det är mitt enda nick? Varför skulle jag ljuga om något som är sant?
Klyban: Du får "inse" vad du vill. Eftersom du inte bor i min region så vet inte hur det fungerar i min region.
Vem har sagt att man testar för skoj skull? Tror du det är så roligt att ta tester?!
Jag har förklarat för dig att snabbtester kan slå ut på omikron, dock inte första dygnet. Om du inte vill anvönda snabbtester, så gör inte det då. Det är helt frivilligt. Det är inte speciellt konstigt att snabbtest visar negativt men pcr visar positivt. Pcr är känsligare än vad sbabbtesterna är.
Du har uppenbarligen blandat ihop arbetsplats och COVID-19 och allmänheten och testning.
Handlar inget om inte vilja använda, bara att de är mer mot värdelösa om de inte är uppdaterande mot Omikron.
PCR-testerna bekräftar hur dåliga snabbtesterna är med omikron och icke uppdaterade snabbtester, varken mer eller mindre.
Och alla vet att PCR mäter mer exakt, så vad det ska berätta för är det ingen som vet och aldrig år reda på.
Dock är den mest troliga diagnosen och första att se just vinterkräksjukevirusen för TS.