EpicF skrev 2022-03-09 16:26:02 följande:
Poap Joann II: Jag har alltid varit öppen med min dyslexi. Ser ingen anledning alls att inte vara det. Så nej, jag har aldrig tillbakavisar det tidigare. Ja, jag har norskfödda föräldrar, vilket det finns otroligt många som har. Totalt irrelevant för trådens ämne.
Jag nämnde att i min region då ges PCR-test till allmänheten. Om du tycker det är fel, ja då har har du ett problem.
Vilket region jag jobbar i har du med att göra. Vad har medicinska nyttan med det att göra??
Jag sa att vi på mitt jobb tar pcr-test och även jag. Jag har dock tagit snabbtest, mest att testa. Den var dock positiv, vilket även pcr-var.
Nej, det är inte helt värdelösa på omicron. Tas det på rätt tt så visar det oftast positivt även vid omicron. Dock inte första dygnet med syntomer.
Om du tycker de är värdelösa då behöver du inte använda dem. Ingen tvingar dig. Om andra väljer att ta snabbtester är upp till dem. Inget du eller jag har med att göra faktiska.
Nej, det har du inte. Du har ljugit om det mängder med gånger, precis som du ljuger om att det här är det enda nick du skrivit under trots att ALLA känner igen ditt sätt att skriva på på grund av din dyslexi.
klyban skrev 2022-03-09 16:53:36 följande:
Och jag är helt galen också, ingen tvekan om saken 
Dock så följer jag fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus, så avviker man detta så....
Dock en sak jag aldrig gör, det är att ljuga, mer väl om min anonymitet ska vara intakt, men det saknar grund i nått av fakta, forskning och saklighet med en röd tråd.... och saknar betydelse att jag skyddar min anonymitet genom ändra person fakta, då personlig fakta saknar betydelse för sak.
Nej, du följer inte fakta, forskning och saklighet. Du är en svamlande idiot som förstör varenda tråd du deltar i med ditt dravel som helt saknar röd tråd mycket mindre innehåll.