EpicF skrev 2022-03-09 20:47:08 följande:
Pope Joan II: Eftersom jag inte jobbar med testing så vet jag inte varför det är långa väntetider.
Anonym (Pi):Jaha, grattis. Du missade tydligen några stycken.
Vilken region jag bor tillhör mitt privatliv och det är inget jag delar med okända människor på familjeliv.
Anonym (@): Nej, jag jobbar inte hos en provat vårdgivare och jobbar heller inte som testpersonal. Har aldrig gjort. Har enbart testat patienter på min avdelning vid behov.
Ja, jag bor i Sverige.
Var jag bor är inget jag delar med mig till okända människor på familjeliv. Det tillhör mitt privatliv och är dessutom irrelevant för trådens ämne. Inte heller du skulle tala om i vilken region du bor.
Finns egentligen ingen medicinsk nytta med att testa folk för covid-19 då det inte finns något botemedel. Testing är i princip enbart till för statistiken numera.
Vad är det nu, 4-5 som berättar du har fel om testningen, låter som en ny vattkoppor är på G.
Den medicinska nyttan är att veta vad det är för virus man hanterar, eller inte.
Och detta grundar sig på vidare vården och behandlingar, visste du inte om detta som arbetar med vård och omsorg??????

Och varför använder du botemedel?
För det innebär det inte finns nått mellan inget och botemedel, och det vet vi det finns massor med mediciner som hjälper en COVID-19 smittad patient som hamnat på sjukhuset, blanda annat steroider, antivirala läkemedel och sen några mediciner jag inte har koll på vad de är klassade som, och du pratar om botemedel som det inte finns något alls.
Där den medicinska nyttan kommer in med testningen, och detta visste du inte om, helt otroligt faktiskt.
Och helt superperpelxande!!!
Dock undrar man hur många till som ska säga du har fel innan du fattar du har fel, 4-5st är inte nog har vi märkt, räcker tio stycken?
Nej, det är inte mycket du vet. Dina kunskaper inom ämnet är endast marginellt större än klybans, språket har ni dock gemensamt. Eller snarare gemensamt saknar.
Jag bor i region Stockholm.
Testning är inte till för statistik numera. Tvärtom. Jösses, du vet verkligen ingenting.
Tråden dog ut på grund av att det numera är mycket svårt att få överblick och information rörande covid-19. Den dog också ut på grund av att den hölls gisslan av en evig ström av inlägg signerade dig, allesammans gravt idiotiska. Du gjorde den tråden ointressant att diskutera i på grund av svammel, dravel och samma hack i skivan som EpicF lider av - precis på samma sätt som du förstör alla andra trådar som du deltar i.
Facit kom, sen stendog och det mesta du försökt påstå under åren var inkorrekt när facit kom.
Det var därför klustret försvann och tråden stendog.
Du har rätt, jag upprepar fakta och forskning tills det sitter, varför inte bara acceptera fakta och forskning istället?
För där har du svaret varför det upprepar sig i evigheter, då fakta och forskningen har inte ändrat sig där under tiden, och gör det, ja, då tar vi den nya fakta och forskningen istället, för vem står kvar med gammalt och tror sig säga nått?
Det är lite som epic som inte tycker det är konstigt att 4-5st säger h*n har fel om testningen.