Anonym (@) skrev 2022-03-09 15:57:17 följande:
Vilken region du bor och jobbar i är relevant eftersom du påstår att din region fortfarande testar allmänheten för covid. Vi är skeptiska till det du säger och vill därför kontrollera ditt påstående. Om du talar sanning, så tjänar du ju bara på att säga vilken region det rör sig om, eftersom du då bevisar ditt påstående. Så varför vill du inte berätta vilken region det är? Vi kommer inte att kunna ta reda på din identitet med den informationen.
Även jag har reagerat på att du genomgående skriver ?symtomer?. Om du är sjuksköterska så bör du veta att det heter symtom även i pluralis.
Nej, det är inte relevant för trådens ämne vilket region jag bor och jobbar. Det är heller inte relevant att det faktiskt finna regioner där kan få ta PCR-test.
Jag har dyslexi så förlåt för att jag aldrig har snappat upp att det heter syntom även i pluralis. Vi många på mitt jobb, både läkare, ssk och usk som säger syntom
er i pluralis och ingen har klagat. Och att jag inte fått mig att det heter symtom och inte symtomer har inget med mitt yrke att göra. Mitt yrke är förövrigt inte heller relevant för tråden ämne.