• Anonym (P)

Vad är detta för virus?

Vad vi drabbats av?

Det börjar lördag morgon för 8 dagar sen med att dottern kräks säkert 10 gånger. Hon piggnar på sig men kräks lite fler gånger under veckan som går och vattentunn diarré. För 6 dagar sen får mannen vattentunn diarré som varar i 2 dagar. Samma dag insjuknar sonen med diarré och kräks ett par gånger. Inatt (när jag trodde att jag klarar mig) kräks jag 5-6 gånger och nu börjar även mannen kräkas ikväll. 

Har vi åkt på 2 olika virus? 

• Svar på tråden Vad är detta för virus?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-03-10 18:27:42 följande:
    Detta var en klar indikation på vinterkräkevirus, var lite för överdrivna symtomer för COVID-19.
    Inte alls överdrivna syntom för covid-19. Nu var det dock inte corona men det hade kunnat vara. 
  • klyban
    EpicF skrev 2022-03-11 09:26:24 följande:
    Inte alls överdrivna syntom för covid-19. Nu var det dock inte corona men det hade kunnat vara. 
    Var en lite för överdriva symoter för COVID-19, och hade rätt som vanligt.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-03-11 09:32:41 följande:
    Var en lite för överdriva symoter för COVID-19, och hade rätt som vanligt.
    Nej, det var inget överdrivet symtom för covid-19. Men så jobbar inte du inom vården heller och vet vad man kan få för symtom. 
  • klyban
    EpicF skrev 2022-03-11 09:44:23 följande:
    Nej, det var inget överdrivet symtom för covid-19. Men så jobbar inte du inom vården heller och vet vad man kan få för symtom. 
    Symtomerna var lite för överdrivna för COVID-19, och jag hade rätt som vanligt.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-03-11 09:46:27 följande:
    Symtomerna var lite för överdrivna för COVID-19, och jag hade rätt som vanligt.
    Svårt att läsa? 
    Nej, symtomen var inte överdrivna för covid-19. Finns mänga med covid-19 som haft samma symtom. Ytterst vanligt faktiskt.
  • klyban

Symtomerna var lite för överdriva frö COVID-19, och jag har som vanligt alltid rätt.

• EpicF
    klyban skrev 2022-03-11 10:31:24 följande:

Symtomerna var lite för överdriva frö COVID-19, och jag har som vanligt alltid rätt.

Du har verkligen snart att förstå. 
  • klyban
    EpicF skrev 2022-03-11 10:39:00 följande:
    Du har verkligen snart att förstå. 
    Detta var otroligt enkelt, så nej, inte svårt alls.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-03-11 10:39:29 följande:
    Detta var otroligt enkelt, så nej, inte svårt alls.
    Och ändå förstår inte?
  • klyban
    EpicF skrev 2022-03-11 13:06:55 följande:
    Och ändå förstår inte?
    Jo, jag förstod att symtomerna var var lite för överdrivna för COVID-19, det är jobbigt att alltid ha rätt.
  • Anonym (P)

Tämligen ovanligt med så starka magrelaterade symtom. åtminstone i regionen där jag jobbar. 

• klyban
    Anonym (P) skrev 2022-03-11 13:45:54 följande:
    Tämligen ovanligt med så starka magrelaterade symtom. åtminstone i regionen där jag jobbar. 

Mår ni bättre idag i familjen?
    Och har ni sluppit att det snurrat runt mer?
    Det är rimligtvis bara ett virus också, men sånt går inte veta om man kör test på vilken av de det handlar om.

Faan vad jag hatar denna vinterkräksjuka, den senaste jag hade var en av de värre jag haft och det tog många dagar innan magen ens började fungera igen.
    Komiskt nog hade jag fått en skada med antibiotika och morfin, och det var bara lägga ned för kroppen tog inte upp nått av dessa läkemedel.

Usch, nu ska jag inte prata mer om den, för nu får man en flashback ;)

Svar på tråden Vad är detta för virus?